Anbefalte innlegg

God dagen.. Rs2 min skal nok på eu denne måneden.. Vet dere om et sted som de ikke er så prippen .. Håper på svar.. Haster.. Bilen er litt modet ja : flau : Mvh Ole

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv bra erfaring med NAF på EU kontroll. De kan gjøre feil som alle andre, men de tjener ikke på å finne "feil", og man får være med under testen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

egil boge på minde

90757015

 

Sikkerheten må være på topp. Bremser og sånn.. ellers er han grei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi på minde er billige (350kr) og de er greie med RS2. Jeg hadde i hvertfall ikke merkbart håndbrekk da de tok min, men de sa at de er klar over at håndbrekket på RS2 er et evig prosjekt ofte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne tråden igjen.. A4'en skal eu-godskjennes innen oktober. Men problemet er at jeg har tonede ruter helt frem og virker som de fleste verksted er veldig nøye på dette. Noen som vet om verksted som kan se "overse" denne lille tingen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne tråden igjen.. A4'en skal eu-godskjennes innen oktober. Men problemet er at jeg har tonede ruter helt frem og virker som de fleste verksted er veldig nøye på dette. Noen som vet om verksted som kan se "overse" denne lille tingen?

 

Jeg hadde s2en på godkjenning idag.ble godkjent uten en eneste mangel

Har ettermontert xenon i rs2 lyktene+3 toms effektanlegg uten KAT fra turbo

og felger+senk som ikke er skrevet inn i vognkort. så lenge sikkerheten er på topp så er det null problem.

altså bremser og slikt.

 

ATR autoservice,ligger i inndalsveien der rostrup dekk lå til før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne tråden igjen.. A4'en skal eu-godskjennes innen oktober. Men problemet er at jeg har tonede ruter helt frem og virker som de fleste verksted er veldig nøye på dette. Noen som vet om verksted som kan se "overse" denne lille tingen?

 

Jeg hadde min A4 sedan på Eu hos Møller på Minde, den har sotete ruter hele veien rundt, den gikk glatt igjennom:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dei som er ilag med dekk 1 i åsane va genske greie og tengte litt sjøl:) er ikkje så firkanta av seg:) så sålenge bilen er forsvarlig pleier da å vera greit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om roger får kontrollen er det 0 stress ivertfall. men er generelt sett greie folk der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.