#1 Skrevet Juni 21, 2008 Tenkte jeg skulle fjerne railsene på min Passat 3BG. Men spørsmålet er da om dette er mulig? Tenker på hvordan det vil se ut når jeg tar de av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2008 Da vil du ha hull i taket ditt Nermere bestemt 6 stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2008 Det jeg fryktet hehe Har sett en Passat 3bg som har fjernet railsene. Men har sikkert sveist å lakkert og da tenkter jeg. Da får jeg heller gå på utkikk etter noen chrome rails 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2008 Til opplysning hender det at rails mangler på bruktimportbiler, så kan hende det er en av disse du har sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2008 Det stemmer, min A6 kom uten rails når jeg henta den i tyskland. De som kjører mye på Autobahn velger ofte biler uten rails når de kjøper ny, pga at det bråker en del i høye hastigheter. Så det er mulig du har sett en "tysk" uten rails orginalt. Ellers så er det jo mye jobb å sveise hull og sparkle for å få det bra. Og så må du vel lakke hele rekka der railsa står fra begynnelse av a stolpe til og med hele bakskjermen. om det ikke er skille mellom skjerm og siste stolpe på passaten, det husker jeg ikke i farta, men det er det ikke på a'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...