#1 Skrevet Juni 21, 2008 En liten hilsen i fra oss i Danmark... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2008 Så kult ut, have fun der borte, regner med du kjøper noen kule effekter til meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2008 Noen til er lagd i nattemørket... Veldig kjekt å være her. Mye kjekt å se og få være med på. Nettopp gått en runde rundt banen og diskutert sporvalg o.l. Norske campen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2008 Så kult ut, have fun der borte, regner med du kjøper noen kule effekter til meg.. Skal se hva jeg finner c",) Hvis ikke blir den en kasse Tuborg på deg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2008 Hørres bra ud Finni Music for my ears.. Så det var en skikkelig audi på banen der og Tenker meg at Øivind blir missunnelig på den golfen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2008 Så det var en skikkelig audi på banen der og Tenker meg at Øivind blir missunnelig på den golfen der Den 80'en er tysk tror jeg, og syns jeg så en 4-sylidra motor i den i teltet... Golfen har en nybygga spesiell 2.0 16v med kjekk lyd!!! Sitter å spiser frokost i teltet 2 meter fra banen her nå og koser meg. Regner her i dag, noe vi har venta på. Nå blir det quattro mot porsches hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2008 DU AAAAAAAANER ikke hvor misunnelig jeg er på deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2008 Bli ferdig med golfen så kommer du dit du også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2008 Finn Kristian ? Hvorfor får du bli me å reise med Brynjelsen teamet ? Er du med i det teamet som fotograf eller noe ? Så det var andre kjente også rundt det bordet hvor dere sitter å spiser...Even og Marius Mjåland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 24, 2008 Noen flere her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 24, 2008 Finn Kristian ? Ja? Hvorfor får du bli me å reise med Brynjelsen teamet ? Fordi jeg er en snill og grei fyr? Er du med i det teamet som fotograf eller noe ? Fotograf er for høytidelig, tilskuer_med_kamera ble vel en mer passende tittel. Så det var andre kjente også rundt det bordet hvor dere sitter å spiser...Even og Marius Mjåland Riktig det.. Hele teamet rundt bordet. Even fra Audisenteret er sjefsmekaniker på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 24, 2008 Audien hadde søren meg en 4-syl motor! Er pga regler og formler for vekt visa sylinter/motorvolum etc... Team Kverneland så ut til å gjøre det veldig godt, helt til de fikk en dansk BMW i siden. Ble mye bråk etterpå med beskylning om fyllekjøring og vikeplikt spørsmål etterpå. Snakk om dårlige tapere! Sponsorbytte? c",) Den danske bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 24, 2008 Så virkelig kjekt ut dette Finni, skulle ikke hatt noe imot å vært med på den turen nei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 24, 2008 Mye pene bilder Finn Kristian! Likte spesielt dette: Btw, hvordan gikk det med den gule viperen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 24, 2008 Mye pene bilder Finn Kristian! Likte spesielt dette: Btw, hvordan gikk det med den gule viperen? Viper?? Det der er en Toyota Supra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 24, 2008 Forklar litt mer hvem "oss" i Tyskland er da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 24, 2008 Viper?? Det der er en Toyota Supra Sikkert den Viperen som det ligger bilde av øverst her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 24, 2008 Sikkert den Viperen som det ligger bilde av øverst her... Aaaaahhha Der var det en viper ja, my bad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 24, 2008 Viper?? Det der er en Toyota Supra Sikkert den Viperen som det ligger bilde av øverst her... Aaaaahhha Der var det en viper ja, my bad : dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 24, 2008 Jaja.. noen er på tur, mens andre pusser rust flotte biler og bilder, som vanlig. Du er en racer med fotograferinga, det skal du iallefall ha.. mulig jeg skal leie deg til å ligge på taket på golfen mens vi freser rundt på Rudskogen til høsten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 25, 2008 Heftig satsing i svingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 25, 2008 Er det ikke en Supra da? Ser vingene er forksjellig, samt frontene:P Trur det er en Supra gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 25, 2008 Dere ser både en Toyota Supra (single turbo) og en Viper på bildene her. Begge gule for å forvirre litt Jeg studerte aldri slutt resultatene, men viperen så ut til å ligge litt bak i feltet. Den grønne Audi 80'en derimot var bilen som sanka mest jubel på tribunen. Med "Steini" Høiland bak rattet, tok han igjen 7. startplass og kjørte i mål på en 2. plass. Bilen kosta en brøkdel fra konkurentene sine, har kun kappa fjærer, montert bur og stol samt montert kortere dempere og brukt lastestropper rundt bakaksling for å minimere negativ demping. Var utrolig morsomt å se den kjøre forbi porsche etter porsche!! Forklar litt mer hvem "oss" i Tyskland er da! Jeg fikk æren av å være på besøk i Brynjelsen campen under helga, som tidligere nevnt her. http://thb.brynjelsen.no/ ... i danmark altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 25, 2008 Her har du pigede fått med meg og.... Va ei kanon helg det der!! (Bortsett at bussen vår tok fyr i lygdal midt på nattå på vei hjem) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 25, 2008 Eg misunne dg Finni! Såg ut som ein heilt fantastisk tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...