#1 Skrevet Juni 22, 2008 Har tenkt litt og kommet frem til at jeg skal kjøpe meg inn en nyere look til bilen. Det jeg er på jakt etter er, - Singelframe front eller en slik Varenr: 00055211 på bsbildeler.. er litt usikker når det gjelder front så tips? - Side skjørt - Muligens bakfanger - Eksos 2x stusser Vet noen hvor jeg bør bestille dette rimelig og enkelt, og evt om hva som passer til min A4 Avant 8E? Blir glad for all hjelp jeg får:) Hvis også noen hadde ønsket å gitt meg en hjelpende hånd med evt montering o.l når deler er motatt så hadde jeg satt STOR pris på det, da jeg ikke har noe særlig erfaring selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2008 Etter hva jeg har hørt så er ikke passformen til BS så veldig bra..... Det blir jo som oftest at du får det du betaler for. Personlig så ville ikke jeg ha "ødelagt" en så fin bil som du har med noe singleframe greier.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2008 Lakker bilen helt ned, clean bakluka, fjern bakvisker, montér justerbart senkesett, GODT nedskrudd og sett på noen frekke hjul, Ikke spar på felgbredden Trenger vel ikke noe mer enn det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2008 Hør på kloke ord ifra Petter her, og ikke singelframe er du snill.. Må ikke ødelegge den flotte bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2008 Lakker bilen helt ned, clean bakluka, fjern bakvisker, montér justerbart senkesett, GODT nedskrudd og sett på noen frekke hjul, Ikke spar på felgbredden Trenger vel ikke noe mer enn det? What the genie said! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2008 D e den magiske formelen petter kom me altså, Singelframe ombygging e et stor " No-No" i mitt håve, Keep it clean and tidy;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2008 Eneste jeg ikke har gjort til nå med bilen er å lakkere helt ned og fjerna Audi emblemet bak. Ellers så har jeg H&R Justertbart senk, tonte bakruter, 19" felger, øyelokk;p så alt er vel egentlig i boks da. Det eneste er at jeg venter og venter på svar fra lakkereren men ting tar tid, å derfor tenkte jeg å bestille inn noe nytt til bilen. Men det er jo dere jeg bør høre på, for vi er jo tross alt et lag:P? hehe Eneste da hvis ikke singelframe.. den Rieger fronten på bs..? Var på Svendsen Eksos i dag og hørte meg på pris ang nytt eksos med 1 stuss på vær side. De skulle ha 6600,- ferdigmontert inkl mva. Er dette verdt det? (btw, så doningen din utta for lunden Hamre. må få fjerna hengerfeste;p) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 23, 2008 Eneste jeg ikke har gjort til nå med bilen er å lakkere helt ned og fjerna Audi emblemet bak.Ellers så har jeg H&R Justertbart senk, tonte bakruter, 19" felger, øyelokk;p så alt er vel egentlig i boks da. Det eneste er at jeg venter og venter på svar fra lakkereren men ting tar tid, å derfor tenkte jeg å bestille inn noe nytt til bilen. Men det er jo dere jeg bør høre på, for vi er jo tross alt et lag:P? hehe Eneste da hvis ikke singelframe.. den Rieger fronten på bs..? Var på Svendsen Eksos i dag og hørte meg på pris ang nytt eksos med 1 stuss på vær side. De skulle ha 6600,- ferdigmontert inkl mva. Er dette verdt det? (btw, så doningen din utta for lunden Hamre. må få fjerna hengerfeste;p) Koselig at du "hører" på oss. Hehe.. Det som er viktig er at bilen blir slik DU vil ha den uansett om den ser ut som ei støgg megge, unnskjyld kraftutrykket, i våre øyne. Hvis jeg synes bilen min hadde sett fet ut med singelframe og jeg ville ha det så hadde jeg kjøpt det og ikke brydd meg en døyt om hva andre tenkte og sa. Hvem vet, kanskje kunne det blitt lagt med vri så det faktisk hadde blitt fett for alle andre også?? Hehe.. 6600,- var vell ikke så galen pris det da.. Tror jeg.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 23, 2008 ..... Hvis jeg synes bilen min hadde sett fet ut med singelframe og jeg ville ha det så hadde jeg kjøpt det og ikke brydd meg en døyt om hva andre tenkte og sa. ...... OT: Øh.. skal du ha singelframe på Rabbiden? Men resten som Kjell sier her er klokt, gjør som du vil, bare vi vil det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 23, 2008 Jepp, singelframe på RABID!!! :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 23, 2008 Eneste jeg ikke har gjort til nå med bilen er å lakkere helt ned og fjerna Audi emblemet bak.Ellers så har jeg H&R Justertbart senk, tonte bakruter, 19" felger, øyelokk;p så alt er vel egentlig i boks da. Det eneste er at jeg venter og venter på svar fra lakkereren men ting tar tid, å derfor tenkte jeg å bestille inn noe nytt til bilen. Men det er jo dere jeg bør høre på, for vi er jo tross alt et lag:P? hehe Eneste da hvis ikke singelframe.. den Rieger fronten på bs..? Var på Svendsen Eksos i dag og hørte meg på pris ang nytt eksos med 1 stuss på vær side. De skulle ha 6600,- ferdigmontert inkl mva. Er dette verdt det? (btw, så doningen din utta for lunden Hamre. må få fjerna hengerfeste;p) Hehehe, ja hengarfeste ska av så snart eg får mulighet:) Du såg an ja, skitten å fæle.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 23, 2008 Hehehe, ja hengarfeste ska av så snart eg får mulighet:).... Det har han sagt siden han fekk bilen for ein evighet siden Singelframe hører hjemme på biler som har singelframe i utgangspunktet, alt annet er bare stygt av det jeg har sett.. (med unntak av et tilfelle) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 23, 2008 (med unntak av et tilfelle) vet du ka, det e faktisk feil, den bilen e eg 99%sikker på har singelframe org, isåfall så e der maaaange av de så e bygd om. Men men, nå sikker eg litt rare, men eg syns faktisk ikkje du ska lakkera heilt ner. Syns faktisk bilen din passe å ha svart plast nere, gir litt kontrast! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 23, 2008 Kjell K Roulund Det har du helt rett i, men i og med at dette er første bil osv så "tørr" jeg ikke ta noen sjangser å derfor er det greit å få råd fra en slik Stvg gjeng som dette her! Jone Hamre hehe, ja d va litt skitt på ann, men d nytte isje å vaska bilane i dette skiftanes vere uannsett! Kjørte forbi en A4 Avant 01- på Hommersåk en dag. Ser ikke fullført ut når en kommer med en Svær Front og resten er orginalt. Så til slutt, Singelframe tanken er begravd! (Der va di pengene spart) Takk for alle innspel folkens! Nå blir det fjerning av emblem i mårå så får me se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 23, 2008 nå sikker eg litt rare, men eg syns faktisk ikkje du ska lakkera heilt ner. Syns faktisk bilen din passe å ha svart plast nere, gir litt kontrast! Seriøst? Jone Hamre Du får vel che någe avslag hos Svendsen? [i å me at du jobbe dørå ved siden av) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 23, 2008 Seriøst? Du får vel che någe avslag hos Svendsen? [i å me at du jobbe dørå ved siden av) Eg jobbe isje der eg eg e bare der å putle litt på fritiå,så eg tror der e dårlig med rabatter å henta av meg dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 23, 2008 Eg jobbe isje der eg eg e bare der å putle litt på fritiå,så eg tror der e dårlig med rabatter å henta av meg dessverre ånei hehe bklge, my bad:( Någen så kan lera mg å montera eksos:P? vil ha potta på andra siå og, men billigast å jørr d sjøl liksom.. Kan bet for hjelp hvis någen e villige t å ta ein jobb for mg.. Måtte evt bestilt driden fust.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 23, 2008 Synes bilen din er clean. Mye enig det gutta sier over her. Jeg synes også du kan lakkere ned fangerene, men jeg synes ikke du skal bygge om til single frame. Da kjøper du heller en bil som har dette. Synes en frekk bremseoppgradering eller litt oppgraderinger i motorrommet kunne vært på sin plass? Ihvertfall en oppgradering med 2stk 3" eksos stusser bak til 6600.- ferdig montert er en god pris og du kommer til å være super fornøyd med det, spesielt dersom du også lakkerer helt ned! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 23, 2008 Seriøst? Jepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 23, 2008 Synes bilen din er clean. Mye enig det gutta sier over her. Jeg synes også du kan lakkere ned fangerene, men jeg synes ikke du skal bygge om til single frame. Da kjøper du heller en bil som har dette. Synes en frekk bremseoppgradering eller litt oppgraderinger i motorrommet kunne vært på sin plass? Ihvertfall en oppgradering med 2stk 3" eksos stusser bak til 6600.- ferdig montert er en god pris og du kommer til å være super fornøyd med det, spesielt dersom du også lakkerer helt ned! Joja... Ikke så mye å dolle med nedi en 1.6l motor vell:( 6600,- er penger det, men lakkering hadde kommet først. Nå venter jeg svar i morgen fra en lakkerer, også så har jeg fått tak i en annen lakkerer via en her på forumet som kan ta bilen min når som helst, men må vite litt fakta først evt om hvordan han skal gjøre jobben. Prisen på dette var 3000,- men vet ikke om det er for bare jobb + lakk eller om det er jobb inkl lakk. så må få svar fra ham først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...