nettside som selger tannstang til 100Q Type44

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen vet om steder, da gjerne USA/Tyskland osv som selger tannstenger, ser att NBS skal ha 4000kr for en ny, så da er vel muligheten for å få en ny billig i utlandet stor..

ikke att 4000 er så gal pris for en ny en, men vil jo helst ha det så billig som mulig. :P

er da ute etter en NY, og ikke brukt!

er en 1985 100 Quattro

har kommet over denne på ebay, http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RACK-PINION-STEERING-AUDI-5000-100-200-SERIES-S4-V8_W0QQitemZ380020102539QQcmdZViewItem?_trksid=p3286.m20.l1116

ser ut til att han selger tannstenger til alle mulige biler, men er litt usikker.. er det virkelig samme tannstang på 100/200, V8 og S4? ifølge etka er det ikke samme nummer, og også forskjellig nummer på 100/200 og V8 på NBS sin side

så om du vet om en butikk som selger slikt en plass i verden så skrik ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte min første på qxl og den rant olja rett gjennom, så kjøpte jeg en overhalt på nbs og den første jeg fikk var det lekasje i. litt kjipt når man bruker flere timer på å skifte åsså blir det feil. så vær obbs på hva du kjøper.

men fikk ny etter det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, så det er overhalte NBS selger ja.. var vel litt billig for en splitterny ja :)

kjøpte min første på qxl og den rant olja rett gjennom

ok, da tar jeg ingen sjansjer, kjøper heller på NBS da..

er dette nye tannstenger? selger de til privatpersoner?

ser det er log-in på fremsida og ingen priser der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekket autohausaz? dem har i allefall til c4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekket autohausaz? dem har i allefall til c4

ser de har 2 stk

en med og en uten "pinion section"

den kan jeg vel evt bare ta fra min gamle? eller er det der det kan lekke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tannstanga på Autohaus som er "Hydraulic Section Only" er vist helt ny, ikke overhalt ifølge Autohaus.

det huset på toppen av tannstanga, er den bare å skru over? er det en enkel sak'?

den nr 2 på linken

http://www.autohausaz.com/search/product.aspx?sid=dgbk5weqepoj41nd042xvv45&makeid=800002@Audi&modelid=1366927@5000%20S%20TURBO&year=1985&cid=26@Steering%20System&gid=7388@Rack%20%26%20Pinion%20Complete%20Unit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke det skal være vanskelig. men litt kjdelig hvis du ikke får det tett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som den bare er skrudd.. går vel ann å få på en ny pakning evt pakningsguffe der..

på etka er det flere forskjellige nummere på tannstenger til Type44, bla. CX og L og HX og LX osv

hva er forskjellen på disse? er jo en del forskjellige bokstaver på slutten... passser alle over hverandre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.