Bruke bilen med kun grunning/sparkel. idiotisk?

Anbefalte innlegg

Hei

Skal levere bilen til lakk, og grunnarbeidet skal gjøres et annet sted. Han som skal gøre grunnarbeidet skal fjerne litt rust, sparkle bulker, matte ned bilen, dvs gjøre den klar for lakk.. Men hvordan er det å kjøre bilen slik før lakken kommer på? idiotisk? har nemlig ikke time før tidlig i august..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville ikke kjørt med det. sparkel trekker vel til seg vann om jeg ikke tar veldig feil? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører du med grunning og sparkel i skitt, søle og regnvær kan man igrunn bare gjøre hele jobben på nytt igjen før lakkering. Med andre ord, la bilen stå.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det jeg regnet med! da venter jeg med å sende bilen til pussing! takk for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan en ikke bare flikke over med lakk der du grunner og pusser da? visst ikke du skal grunne hele bilen da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God råd - ikke kjør kun med sparklet bil. Ubeskyttet sparkel fungere som en svamp på vann. Selv om det ser ut som sprakelen har tørket opp når den blir overlakkert kan det være fukt igjen lengre inn, og da er helvete løs...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

venter med å sende den inn til grunnarbeid.. vil ikke gjøre dette flere ganger enn jeg må.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.