#1 Skrevet Juni 22, 2008 Noen som har noen tips til produkt til å bruke for å lime plast mot plast i dør sidene?. Har prøvd med lynlim og "varme-lim", men så ikke ut som det var så veldig vellykket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2008 Sicaflex kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2008 Sicaflex kanskje.. jepp, har tenkt tanken, noen som har brukt dette før på plast til plast i bil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2008 jepp, har tenkt tanken, noen som har brukt dette før på plast til plast i bil ? Plast til plast? Sist jeg brukte Sica limte jeg fuktsperrer av plast fast til innsiden av dørene, altså bak trekkene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2008 Plast til plast?Sist jeg brukte Sica limte jeg fuktsperrer av plast fast til innsiden av dørene, altså bak trekkene:) jepp, plast til plast, skal bare fikse en rift i plasten som allerede er på innsiden av døren, derfor bare et plast stykke direkte på den eksiterende plasten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...