#1 Skrevet Juni 22, 2008 Noen som har bilder sett rett ovenifra, eller vet helt konkret om RS2/Aby innsuget er lengre enn 3B sitt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2008 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2008 Fant vel ut at RS2 innsuget iallefall var litt tykkere i 90grader`n.... ,det bygget litt lenger ned mot girkassa.... Men om det måtte modifiseres vet jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2008 det er ikke lenger, det er høyere i bakkant sånn at det går klar av coildekslet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2008 3b innsug går ikke på toppedeksel med 5 coiler (aan aby osv..), spjeld og innsuget går nedi, men omvent er ikke noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2008 3b innsug går ikke på toppedeksel med 5 coiler (aan aby osv..), spjeld og innsuget går nedi, men omvent er ikke noe problem riktig, min feil... men er jo litt essensielt med gass spjeld da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2008 3b innsug går ikke på toppedeksel med 5 coiler (aan aby osv..), spjeld og innsuget går nedi, men omvent er ikke noe problem Er klar over at 3B innsuget ikke passer over den veien. Men tenkte om RS2 innsuget passer over andre veien og ikke går nedi fordeler'n. Det som er cluet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2008 Er klar over at 3B innsuget ikke passer over den veien. Men tenkte om RS2 innsuget passer over andre veien og ikke går nedi fordeler'n. Det som er cluet Skal gå greit den veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 21, 2008 Skal gå greit den veien Aha.. Spennende Da må jeg kjøpe med RS2 innsug 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...