Jeremy Clarkson hates the Prius

Anbefalte innlegg

ligger hele episoden på nett noe sted? uten at en trenger å laste ned torrent?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger hele episoden på nett noe sted? uten at en trenger å laste ned torrent?

Dette er nok fra den special epsioden der dem leter etter en bra bil som er laget i usa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha:D trodde det var den første testen av priusen jeg, som dem har laget. Han var ikke så veldig begeistret for den da heller ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle bare skutt med MP 12,7 ammo, så hadde det nok vært hakket mindre igjen av den Priusen: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle bare skutt med MP 12,7 ammo, så hadde det nok vært hakket mindre igjen av den Priusen: rock :

var ikke det 12,7 da glenn? du har vel mer peil enn meg der! kansje det var .50cal:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke det 12,7 da glenn? du har vel mer peil enn meg der! kansje det var .50cal:)

:)

Skrev MP foran 12,7, multi-purpose ammunition. Dette er i korte trekk ammunisjon som er beregnet for lettpansrede mål, hvor ammoen har sprengvirkning i målet. 12,7=50cal:p

Har skutt på biler med 12,7 MP og det funker det: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er nok fra den special epsioden der dem leter etter en bra bil som er laget i usa.

DVD'en heter: Jeremy Clarkson - The Good, the bad & The ugly. Og har igrunn ingenting med topgear å gjøre.

http://www.imdb.com/title/tt0940677/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Priusen blir forøvrig litt slakta i nyeste episoden av Top Gear også (11x1).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:)

Skrev MP foran 12,7, multi-purpose ammunition. Dette er i korte trekk ammunisjon som er beregnet for lettpansrede mål, hvor ammoen har sprengvirkning i målet. 12,7=50cal:p

Har skutt på biler med 12,7 MP og det funker det: smil :

gleder meg ikke noe mindre til jeg skal i millitæret! skal møte opp på rena leir:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.