#76 Skrevet August 5, 2008 Er jo gasspjeldet i ene enden og turbo i andre, men sannelig om jeg vet hvorfor den popper av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet August 5, 2008 Kan det være noe med gassspjeldet da? Mulig att det på en måte blokkerer for trykket? Er en litt merkelig lyd av spjeldet så snart det får spenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet August 5, 2008 Nå har jeg festet den såpass godt att den ikke hopper av, men synest ikke bilen går helt som den skal. Det Y-leddet før gassspjeldet, hvor mye skal den "strekke" seg når en gir på? Ruser den litt så blåser den seg på en måte opp, kan være den er blitt myk, eller att trykket er for høyt? Hvor leser man av turbotrykket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet August 5, 2008 Kanskje du skal kjøpe deg et nytt Y-stykke tenker jeg. Turbotrykk måles enten ved å sette inn turbotrykksmåler, eller i Vag-Com med blokk 114 eler 115. Er fremdeles ett sånt Y stykke igjen i Oslo. Delenr er: 078 133 356T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet August 5, 2008 Ja må skaffe meg et nytt Y-stykke, ser det blåser seg bra opp når en gasser på. Og skikkelig vag-com må skaffest. Så nå sitter slangen på, og bilen går sånn passe normalt tror jeg, men snittforbruket er på over 20.0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet August 6, 2008 Her er synderen. Smatt på et nytt Ystykke og alt fungerte som det skulle Ingen feilmeldinger, herlig turbotrykk og supernydelig kjøreglede igjen Sprekken i Y-stykket mitt satt helt inntil slangeklemmen så det var ufattelig vanskelig å finne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet August 6, 2008 tenker det var herlig;) tut å kjøre da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet August 6, 2008 Kan love deg det var herlig! Blir nok en langtur iløpet av kvelden ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...