#1 Skrevet Juni 23, 2008 Eg er på jakt etter luftfilterboks til min Audi S6 2,2T AAN da dette ikke fulgte med bilen når eg kjøpte den. Passer luftfilterboksen fra S4, og eventuelt S2 eller RS-2? Andre biler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2008 Jeg har en luftfilterboks fra min s4 liggende, regner med at den passer !? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2008 Jeg har en luftfilterboks fra min s4 liggende, regner med at den passer !? Ja, er det eg lurer på også. Er disse lik? Pris? Med alle fester? Mulighet for å sende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2008 ... jeg har også ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2008 Noen som har bilde av det orginale varmskjoldet som er festet på luftfilterboksen? Mangler dette på min, og tenkt jeg skulle få laget meg ett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2008 Jeg er ute etter boks til S4 AAN i tilfelle noen andre har en som ligger og slenger, gjerne så komplett som mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...