Vestfold: Hvor kjøpe bensin i Horten?

Anbefalte innlegg

Med bensin mener jeg 98 oktan, men nå som YX har forsvunnet, har ikke Jet den samme konkurransen, (og ikke har de 98 heller..) og hadde skrudd opp prisen, så det faktisk var mye dyrere der enn på Svinevoll!! 12.42 på jet, 11.99 på Shell Svinevoll..

98 kostet 13.58 på Esso i storgata, fytti for en forskjell!! Det er jo nesten samme suppa?? Unødvendig å si at jeg fylte halv tank..

Jeg gremmes.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gangen jeg bodde i Horten ble det alltid fylt på Smart i Storgata (fortrinnsvis tidlig på fredag og søndag kveld). Men det begynner så langsomt å bli noen år siden nå, men bensinstasjonen er der i alle fall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker da jeg gikk på Ingeniør studiet på Bakkenteigen, fyllte jeg alltid på Jet. De var alltid billigst, men på den tiden var det også priskrig. Jeg fyllte der i lang tid til 6,99 pr liter. Det var tider det, ikke som nå....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fylte 98 på Esso på Borre, var vel søndag dagtid. 13.10kr/l

Har alltid fylt på Jet, men iogmed at det ikke lenger er noen konkurranse i bunn av Storgata, så kan man likegodt oppgradere til ordentlig suppe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at jeg brukte Smart var at der fikk/får man 98 oktan. Det slutta Jet for noen år siden.

Tilbake i "gamle dager" (dvs. før august 2004:p) fylte jeg også en del på 123-stasjonen i Sande. Dessverre kutta de også der ut 98 oktan etter hvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smart 'oppe' i storgata har heller ikke 98 så vidt jeg kunne se.. *deppa*..

Esso på Borre har igrunn alltid hatt høy pris, i hvertfall sammenlignet med fina(?) på Ra. Der ble det å fylle når jeg var student, tror ikke det var Jet i Horten da.. (89-92)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil Revetal: Største prisforskjell jeg noengang har sett:

95: 11.99

98: 14.10

kr 2.11/liter!!!!! Grøss!!

Noen bedre? (værre)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.