Anbefalte innlegg

God å se det finnes gærne motorsykkelgutter i norge også.

Herlige kameravinkler :D

: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner meg litt om Potatoes sine filmer :D :D Wheelies,stoppies og burn-outs til du spyr hehe. Dette er gjort på avsperret område såklart.....?? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avsperret?? Hehe.. Jadda! ;o)

Jævlig bra at det snart er quattro-vær, er driiiit lei av de MC-idiotene som raser opp og ned bispeveien og clutcher seg frem på wheelies hele jævla veien.. Er spess en, som jeg mistenker er med i denne videoen.. ;o)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn Eirik på bakhjula med S4en, DET hadde vært et syn :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård

Avsperret?? Hehe.. Jadda! ;o)

Jævlig bra at det snart er quattro-vær, er driiiit lei av de MC-idiotene som raser opp og ned bispeveien og clutcher seg frem på wheelies hele jævla veien.. Er spess en, som jeg mistenker er med i denne videoen.. ;o)

Er det fare for at jeg kan treffe noen av disse "tullingene" på vei hjem på søndag altså ??? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvilket klubbmedlem har stilt en hvit Golf 1 Cabrio til disposisjon som fotobil? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Og hvilket klubbmedlem har stilt en hvit Golf 1 Cabrio til disposisjon som fotobil? : rolleyes

Vedkommende som eier bilen er ikke medlem !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsyk video egentlig.... Men skulle vel aller helst ha vært et eller annet moro med biler.... Ikke 2-hjula symaskiner...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.