#1 Skrevet Juni 23, 2008 Noen som vet åssen innpress jeg må ha for at det ikke kommer borti gewinde og ikke for langt ut slik at det går i buen på en 94mod Passat 35if????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2008 Kan sammenligne litt med min, som har 8x15 ET2 foran med maks negativ camber, og der stikker hjulene akkurat innenfor, og det går ei innpå gewinden med denne camberen. Bak er det foreløpig det samme med ET22, og der er det masser av plass. 9x16 ET15 vil jeg tro skal gå fint i kombinasjon med gewinde/stivt senkesett, og da gjerne med 205/40-16 eller 195/45-16. Ikke lovlig, men det går fint om du har rett dekktrykk. Orker ikke å regne noe særlig på det nå, for nå skal jeg finne senga i en time eller to;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2008 Takker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...