#1 Skrevet Juni 23, 2008 Som topic, monterer for tiden AAN i en 90 20V 7A.. Problemet er at slangeovergangen på torpedoveggen for bensin (stålomspunnet) ikke har rett dim på retur, for bensin inn er bare å skru rett på, tess kunne ikke hjelpe meg Hva gjør folket på sine biler ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2008 På min type 89, (dog 10v) tok jeg og fjernet de originale bensinrørene (tur+retur) og kjøpte fleksible stålomspunnede slanger hele veien på Tess. De presset også på koblingene til fuelrail og til FPR`n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2008 på min 20V , så passa alt sammen om hverandre...... , men jeg brukte 3B da , som er litt mer lik 7a Tja , du får ikke til å bruke den orginale fra 7a... , og høre om du får skøyta den sammen med AAN koblinga... Altså , kappe den i 2deler, og bruke et skøtestykke mellom..... Det må ta tess klare .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...