#1 Skrevet Juni 23, 2008 det er vell igen som har noe styling liggende å slenge? fangere / skjørt etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2008 det er vell igen som har noe styling liggende å slenge? fangere / skjørt etc. jo!! har en bak fanger med leppe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2008 jo!! har en bak fanger med leppe;) du har ikke et bilde da?=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2008 Er denne som står på golfen her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2008 hvor mye skal du ha for den da? bare leppa seff=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2008 800,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2008 okok. men blir ikke riktig enda fant jeg plutselig ut=) senkesettet kom i dag, så må betale en mekker for jobben der å, så må ddrøye den der litt jeg. men var jo ikke så stygg den da;) er den lakkert i den fargen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 25, 2008 okok. men blir ikke riktig enda fant jeg plutselig ut=) senkesettet kom i dag, så må betale en mekker for jobben der å, så må ddrøye den der litt jeg. men var jo ikke så stygg den da;) er den lakkert i den fargen eller? den er grei du! er lakkert i den fargen + effekt feleix. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...