#1 Skrevet Juni 23, 2008 Noen som vet om det går ann å få skaffet kun slangen fra intercooler og opp til innsug på aan, uten å sette foten inn døra på møller? http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_63_73&products_id=662 fant dette kittet, men litt surt og kjøpe alt når jeg kun trenger en av slangene og skal bygge om til fmic snart uansett. noen som har brukt? har sett at samco har en slange som passer der, evt om noen butikker har det? krb, es? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2008 Noen av disse du får bruk får? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2008 Den slangen har jeg liggendes i PRIMA kvalitet.. Orginal sådan.. Send en PM så slipper du å sette foten innenfor døra til møller ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2008 de to over har jeg ikke bruk for desverre, pm sendes anders i dette øgonblikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2008 Du har en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...