Anbefalte innlegg

Hei har en slik en s6 22 tq som skal være chippa or 270 gamp den har fusket mye osv men skifte tennplugger å da ble den bra men syntes fortsatt den ikke går helt som den skal eller bra nokk kan den få feil blanding? eller ett eller annet som tuller virker som den holder igjen litt den lader 1,1 1,2 osv men øler den ikke drar så bra alikevel er det vanlig?>på hvilket turtal skal den lade max? mvh thomas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumpern jeg:d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du sjekket coilstammene? som går fra coil til plugg?

disse har en tendens til og sprekke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja skiftet akkurat to som var gåene før det lugga den helt jævelig men någården sånn nesten normalt men er fortsatt noe igjen går det ann ta trykk testing av ting i motor? og nå vis jeg gir på er det neon gangen den dør ut når jeg slipper gassen igjen er merkelig detta her altså:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å dra ut kontakten på tomgangs-regulatoren og kjør en tur. Sitter ved gass-spjeldet. Den kan gi ujevn tomgang hvertfall.

Ellers kan det jo være; coiler m/ledninger, tenningsmoduler, lambda-sonde og sikkert diverse andre ting.

PS: Prøv å skriv litt bedre Norsk så er det lettere å forstå hva du mener :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt generelt; hvilken oktan kjører du på?

(Jeg spør fordi her er mange som kjører rundt på 95 oktan på en chippet bil, beregnet for 98 oktan)

Denne skal vell gå på både 95 og 98 (originalt)..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan prøve litt forskjellig hehe ja sorry går litt fort noen ganger når jeg skal skrive;) jeg kjører på 98-99 så skalvære greit det men kan sjekke litt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket trykkslanger ? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.