#1 Skrevet Juni 24, 2008 Hallo! Pusler litt med et motorbytte om dagen. Da jeg raste motoren på vei til våler treffet Har nettopp kjøpt en ny 8v. Men begynt og lure litt på en 16v isteden. Er dette veien og gå? Mye jobb kontra 8v bytte? Mvh Tk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2008 SPørs helt hva du definerer med mye jobb. Du trenger jo litt mer/dyrere deler mht til grenrør.... men sånn rent jobb messig er det ikke så mye mer jobb dersom du har en komplett 16v å sette i. Eneste andre er jo at du må bytte motorfester på blokka og flytte mengdefordeler/luftfilterboks til høyreside med mindre du får tak i en scirocco 16v motor som har det på den "riktige" siden slik som 8v`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2008 okay da var det egentlig litt dumt at jeg kjøpte den 8ventilern. Vet du hvor jeg får fatt på grenrøret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2008 jeg har ett supersprint grenrør som var tilsalgs, men kjøper kom aldri og hentet det.. vurderer å legge det for salg igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...