#1 Skrevet Juni 24, 2008 Hvordan kan man finne ut at map sensoren er gåen i en slik hjerne? Og er det signaler fra sensoren som sendes vidre til kjørecomputeren og forteller hvilke bar-trykk man kjører med? For jeg har skyhøye tall på den onboarde bar-måleren min! snakker opp mot 6bar:S Og hvis denne ikke er helt på nett så går vel heller ikke bilen helt som den skal? Hva for noe annet kan det være som gjør at trykk-måleren ikke viser rett? Dette er sånne ting som irriterer meg at ikke fungerer, alt sånt vil jeg ha på stell:P Takker for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2008 Når in-dash trykkmåleren går bananas, er det høyst sannsynlig en dårlig kontakt der, og ikke i hjernen. Peller du ut dashen (mener det ligger en write-up på nordicaudi på dette..) og går over plugger og loddinger, bør det bli bra. Min bedrer seg ofte med en velrettet knyttneve i toppen av dashen, det kurerer ofte også flimrende display og 'død' kjørecomputer.. Må nok til med rens&lodd en dag, ja! (var bra i nesten to år etter forrige runde, men jeg var nok ikke nøye nok..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2008 Har prøvd med et velrettet slag men da forsvant kjørecomputeren:P så nå må jeg at med hele greiene uansett..får se om jeg ikke finner den write-up'n så jeg får ordna dette:) er så irriterende når slike småting ikke fungerer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...