Map sensor i S4 2.2t hjerne

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man finne ut at map sensoren er gåen i en slik hjerne? Og er det signaler fra sensoren som sendes vidre til kjørecomputeren og forteller hvilke bar-trykk man kjører med?

For jeg har skyhøye tall på den onboarde bar-måleren min! snakker opp mot 6bar:S

Og hvis denne ikke er helt på nett så går vel heller ikke bilen helt som den skal?

Hva for noe annet kan det være som gjør at trykk-måleren ikke viser rett?

Dette er sånne ting som irriterer meg at ikke fungerer, alt sånt vil jeg ha på stell:P

Takker for alle svar!:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når in-dash trykkmåleren går bananas, er det høyst sannsynlig en dårlig kontakt der, og ikke i hjernen.

Peller du ut dashen (mener det ligger en write-up på nordicaudi på dette..) og går over plugger og loddinger, bør det bli bra. Min bedrer seg ofte med en velrettet knyttneve i toppen av dashen, det kurerer ofte også flimrende display og 'død' kjørecomputer.. :P Må nok til med rens&lodd en dag, ja! (var bra i nesten to år etter forrige runde, men jeg var nok ikke nøye nok..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd med et velrettet slag men da forsvant kjørecomputeren:P så nå må jeg at med hele greiene uansett..får se om jeg ikke finner den write-up'n så jeg får ordna dette:) er så irriterende når slike småting ikke fungerer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.