#1 Skrevet Juni 24, 2008 bensin måleren min går berre til halv tank og til full men under hal tank går den ikkje:S går helt ned når eg skrur av bilen da.. men kordan kan de ha seg at den stanser på halv tank?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2008 det er pga bensinmåleren i tanken, en flotør, kommer borti bensinslangen fra bensinpumpen. har selv samme problem, men min stopper litt over kvart tank... er bare tiltak å åpne lokkene på tanken og vri på slangen så den ikke kommer borti flotøren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2008 Hm, er det samme problem på t44 og da antakelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2008 det er pga bensinmåleren i tanken, en flotør, kommer borti bensinslangen fra bensinpumpen. har selv samme problem, men min stopper litt over kvart tank... er bare tiltak å åpne lokkene på tanken og vri på slangen så den ikke kommer borti flotøren... er det masse arbeid det da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2008 30-45min jobb.. husk å la bensintrykket forsvinne før du løsner slangene under første lokket... tar en time ca for alt trykket å forsvinne. stå helst med fronten i nedoverbakke, da slipper du at flere liter med bensin renner ut i bagasjerommet. ha brannslukningsapparat klar som sikkerhet. og gjerne godt med vind for å få vekk bensindamp så du ikke får hodepine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2008 Har samme problem selv. Hva er best og åpne den med lite eller mye bensin i tanken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2008 tom helst :-) kjører på "reserven" og litt til :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...