Anbefalte innlegg

bensin måleren min går berre til halv tank og til full men under hal tank går den ikkje:S går helt ned når eg skrur av bilen da.. men kordan kan de ha seg at den stanser på halv tank??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er pga bensinmåleren i tanken, en flotør, kommer borti bensinslangen fra bensinpumpen. har selv samme problem, men min stopper litt over kvart tank... er bare tiltak å åpne lokkene på tanken og vri på slangen så den ikke kommer borti flotøren...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, er det samme problem på t44 og da antakelig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er pga bensinmåleren i tanken, en flotør, kommer borti bensinslangen fra bensinpumpen. har selv samme problem, men min stopper litt over kvart tank... er bare tiltak å åpne lokkene på tanken og vri på slangen så den ikke kommer borti flotøren...

er det masse arbeid det da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

30-45min jobb.. husk å la bensintrykket forsvinne før du løsner slangene under første lokket... tar en time ca for alt trykket å forsvinne. stå helst med fronten i nedoverbakke, da slipper du at flere liter med bensin renner ut i bagasjerommet. ha brannslukningsapparat klar som sikkerhet. og gjerne godt med vind for å få vekk bensindamp så du ikke får hodepine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problem selv.

Hva er best og åpne den med lite eller mye bensin i tanken?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tom helst :-) kjører på "reserven" og litt til :-P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.