Bergen: Trenger DJ / musikk førstkommende lørdag!

Anbefalte innlegg

den veldig "hyggelige" DJ'en vi hadde booket inn har vi ikke hørt mer fra, uansett mail og tlf.:bs:: gråter :

De DJ'ene jeg finner på "gulesider" stiller med trekkspill og Vikingarna, noe jeg ikke helt ser for meg i mitt bryllup (nå begynner det å bli litt dårlig tid til å være kravstor, men allikevel...);)

Noen som har noen skjulte DJ evner / evt kompiser / tips til førstkommende lørdag?

Det er ikke mange timene jobb, vi satser på middag og "ferdigprogrammert musikk" kanskje til 11 hvertfall.

Jeg ser to muligheter:

-Dj som kan spille sånn 11 og litt utover (kanskje 3 timer?)

-duo/trio (sikkert litt dyrere ja...) som kan stille på samme tidspunkt. Evt også kan komme kl 10 og spille i en time eller to, så kan vi ta cd'er videre utover kvelden...

konstellasjon med f.eks. piano/bass er jo også aktuelt i tilegg til den mer "vanlige" kassegitar&bass løsningen.

HJELP! :D

jeg kan nås på 99 69 69 19 , PM eller mail kristoffer.stranden@gmail.com hvis noen har noen tips:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den veldig "hyggelige" DJ'en vi hadde booket inn har vi ikke hørt mer fra, uansett mail og tlf.:bs:: gråter :

De DJ'ene jeg finner på "gulesider" stiller med trekkspill og Vikingarna, noe jeg ikke helt ser for meg i mitt bryllup (nå begynner det å bli litt dårlig tid til å være kravstor, men allikevel...);)

Noen som har noen skjulte DJ evner / evt kompiser / tips til førstkommende lørdag?

Det er ikke mange timene jobb, vi satser på middag og "ferdigprogrammert musikk" kanskje til 11 hvertfall.

Jeg ser to muligheter:

-Dj som kan spille sånn 11 og litt utover (kanskje 3 timer?)

-duo/trio (sikkert litt dyrere ja...) som kan stille på samme tidspunkt. Evt også kan komme kl 10 og spille i en time eller to, så kan vi ta cd'er videre utover kvelden...

konstellasjon med f.eks. piano/bass er jo også aktuelt i tilegg til den mer "vanlige" kassegitar&bass løsningen.

HJELP! :D

jeg kan nås på 99 69 69 19 , PM eller mail kristoffer.stranden@gmail.com hvis noen har noen tips:)

Hør med LLK, de skaffer DJ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller ta kontakt med Lars Erik på 48000600, dittselskap.no

Han er billig, seriøs og har gode skussmål.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller ta kontakt med Lars Erik på 48000600, dittselskap.no

Han er billig, seriøs og har gode skussmål.

Jeg sliter med det samme problemet, altså en Dj til bryllup (16.august). Er det Lars Erik pedersen vi snakker om her? Vet du om han fortsatt har PA-anlegg også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanon, skal sjekke med Lars Erik :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er DJ!

Tar jobber for Radioservice (RSDJ's), LLK og overnevnte Lars Erik Pedersen.

Har spilt i alt fra 20-50 årsdager, også mye bryllup.

Kundene kommer tilbake hver gang de skal ha fest.

Hvis dette kan hjelpe noen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er DJ!

Tar jobber for Radioservice (RSDJ's), LLK og overnevnte Lars Erik Pedersen.

Har spilt i alt fra 20-50 årsdager, også mye bryllup.

Kundene kommer tilbake hver gang de skal ha fest.

Hvis dette kan hjelpe noen?

jepp;) christer e rette mannen;) unngå dj-kåtil;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man spørre hva denne DJen het?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.