#1 Skrevet Juni 24, 2008 Satte inn et simkort i Auditelefonen som er integrert i midtarmlene. Slo så pinkode og den funket å ringe med. Så tok jeg ut kortet. Satte det i min mobil. Kopierte over kontaktene og slo av pinkode. Satt inn kortet i Auditelefon. Slo på tenningen på bilen. Mobilen slo seg ikke på. Heller ikke når jeg trykket på PÅ-knappen kom den. Slo avtenningen så tente mobilen, men kom ikke noe. Satte inn mitt mobilkort. Kom ikke noe. Slo av igjen. Da lyser det i Auditelefon, men kommer ikke slå pin. Virker helt død. Prøvd å slå den på igjen med motor i gang. Ble kun lys i telefoen ikke noe tekst. Hva kan dette være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2008 Nå veit jeg ingenting ang audi tlf, men støtter denne deaktivering av pin? Er jo lett og teste og mest sannsynlig ikke dette, men vært og prøve.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2008 Men har satt på pinkoden igjen. Men fungerer ikke fordet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2008 Litt mere info: Startet bilen i dag. Satt den i Drive. Slo på telefonen. Kom på dachen Enter pin code. Men viser ikke noe på telefonen. Den lyser bare. Slo koden og da fungerete telefonen. Første gangen jeg prøvde kortet i går da kom det opp på tysk at jeg skulle slå kode + at jeg så tallene jeg skrev inn. Etterpå kom signalstyrken på venstre side. Når jeg slo av bilen lyste displayet på mobilen fortsatt så jeg måtte skru den av. Hvordan skal jeg få den til å slå seg på når jeg setter på tenningen i bilen og slår seg av når jeg slår av tenningen. Hva kan være galt med displayet? Finnes det en engelsk manual på telefonen man kan laste ned på internett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2008 I går når jeg kom hjem hadde telefonen fått tilbake tekst i displayet. Når jeg startet i dag kom telefonen på. Det stod plutselig engelsk tekst når skulle slå pinkode. Dette var litt merkelig. Men den fungerer i alle fall som den skal igjen. Aner ikke hva som har vært galt jeg. Noen som har vært borti dette at mobilen skifter språk fra tysk til engelsk av seg selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2008 Dårlig kontakt ett eller annet sted? Dersom strømmen kuttes, vil jo trolig telefonen nullstille seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2008 Vet at det skal være et eget batteri tilknyttet telefonen. Synes å huske at en kollega nevnte om litt odde oppførsel da dette begynte å bli dårlig. Er visstnok ganske dyrt å bytte. Vedkommende er dessverre på reise så jeg får ikke spurt om dette nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2008 Etter en ukes bruk har jeg merket at telefonen har halvparten av gangene noe i displayet. Etter at bilen har stått hele natten kan den både være noe tekst i display og ikke. Og ellers også. Ikke funnet noe system på dette. Når jeg slår inn koden kommer dekningen med en gang omtrent, men står wait i dachen på bilen. Tar ca 3 min før den klare å hente frem telefonlista. Er dette vanlig? Noen som vet om man kan deaktivere pinkoden og om dette fungerer på auditelefonen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 14, 2008 Vet at det skal være et eget batteri tilknyttet telefonen. Synes å huske at en kollega nevnte om litt odde oppførsel da dette begynte å bli dårlig. Er visstnok ganske dyrt å bytte. Vedkommende er dessverre på reise så jeg får ikke spurt om dette nå... FYI: Dette batteriet er et nødbatteri som skal tåler en krasj, derav prisen. Brukes kun ifm nødsamtale og skal visstnok ikke ha noen påvirkning på daglig drift av telefonen. Er batteriet dårlig vil dette gi en egen feilmelding i kjørecomputer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...