#1 Skrevet Juni 24, 2008 Hei! Blir litt "utenom sporene", men må nesten spørre ihåp om å få tips eller om noen har. Har lagt ut ønskes kjøpt annonse her etter ledningsnett til KG 200 2.2t 10v motor. 87 modells motor det må passe til. Har lett en stund rundt på finn.no, autodb.no og spesielt her. Men har ikke funnet noen som har enda. Jævlig synd å sitte med komplett motor + hjerne når man mangler det ledningsnettet. Har en 90Q typ89 90 mod som ledningsnett, motor og hjerne skal inn i. Derfor håper jeg i god tro at det er noen som har, vet om eller har info om hvor jeg skal finne. Tusen takk! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2008 Du kan kanskje finne delenummeret på ledningsnettet her. Men du må logge deg på som medlem (dette er gratis) http://www.vagcat.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2008 Takk for svar! Fant ikke hele ledningsnettet der,men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2008 Ingen som har eller vet om hvor man kan finne? =/ Synd å sitte med alt utenom det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2008 Må vel være noen som kan ha ett ledningsnett til denne liggende? Flere som har solgt deler fra 200 her i det siste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2008 Ja, har forhåpninger om det. Eneste jeg mangler nå er ledningsnettet,så kan jeg ha inn motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2008 bumper denne ihåp om å få tips hvor man kan få tak i eller om noen har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...