#1 Skrevet Juni 24, 2008 Hei og hå! Snart ferdig med ombyggingen av min a4 1.8T 2002mod, som jeg skal legge ut prosjekt tråd på når den er ferdig, GLED DERE! uansett ,jeg skulle skru i oljereturen fra turboen til bunnpanna forrige uke, og tror dere ikke ene skruen knakk halveis inn da? tror gjengene er fortsatt fine tho, men mitt spørsmål er: det har lekket litt, tipper på størrelsen av en liten shott på en uke.. vil bilen være kjørbar til et verksted? hva er sjansen for de klarer å borre den opp? eller må jeg bytte hele driten? takk for tips, kommentarer, innspill og trøst for min dumskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2008 Man kan jo borre den ut for så og skru restene ut og så sette i ny plugg. Får vel kjøpt verktøy til og gjøre dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2008 jeg tror ikke jeg skal prøve meg på noe sånt selv, men et verksted burde klare denne jobben uten problem altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2008 er verksted klarer vell dette rimelig lett:) er jo bare og borre et hull. og skru i en digs som jeg ikke husker hva heter. som skrur seg fast den veien skruen som sitter fast løsner:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2008 grisepikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2008 høres veldig bra ut:) så spørs jeg hvem jeg skal velge da, vil være forjævlig å dra en plass for å så få beskjed om at det "ikke gikk" så jeg må bytte hele driten... vet jo ikke hvem man skal stole på, noen som kan anbefale noe i ålesund så skrik ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2008 Skru av bunnpannen og ta den med til et mekanisk verksted ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 25, 2008 det er dette jeg vil ha et bilverksted til å gjøre får vell taue den om den spruter olje i hytt å gevær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 25, 2008 Grisepikk er som oftest ikke særlig tess. Kjøpte meg et skureekstraktor sett på TOOLS og det fungerer gull, noe jeg har bittert erfart at grisepikker ikke gjør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 25, 2008 En annen ting (tips) som jeg og noen kolleger har brukt masse masse på sånt er å borre i midten på skruen, forutsetter at den har knekt såpass plant at det går ann å borre i den, for så å banke en torx som er en halv millimeter større enn borret ned i hullet. da er det i 95% av tilfellene jeg har vært med på å bare skru den rett ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...