Anbefalte innlegg

Hei er det noen i bergens område som har en 750 kg tilhenger det hadde vært mulig å leie en dag. Problemet mitt er at jeg ikke har BE lappen og med VW caddy har jeg ikke lov til å trekke mer enn 750kg bak bilen. Lurer derfor på om noen har. Den skal brukes til å kjøre vekk gammel kledning.

 

På forhånd takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har, men er ikke hjemme fra sjøen før om en uke eller no...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også ein henger som må kjøpte for at ørjan skulle få lov og kjøre den. Den er 1akslet og med masse dekk oppi. Så den får du låne gratis mot at du kaster dekka på veien:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei er det noen i bergens område som har en 750 kg tilhenger det hadde vært mulig å leie en dag. Problemet mitt er at jeg ikke har BE lappen og med VW caddy har jeg ikke lov til å trekke mer enn 750kg bak bilen. Lurer derfor på om noen har. Den skal brukes til å kjøre vekk gammel kledning.

 

På forhånd takk.

 

Jobber ikke du for Aker (samme som meg)? Akrobaten har tilhengere som lånes ut til ansatte. Ligger på Enet. Vet dog ikke noe om evt. vekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk gutta ringer deg i morgen Ingve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber ikke du for Aker (samme som meg)? Akrobaten har tilhengere som lånes ut til ansatte. Ligger på Enet. Vet dog ikke noe om evt. vekt.

 

Jo er vel noe der ja, men det ordnet seg ellers takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei eg har en boggi henger 2 aksling og eg har hengerfeste på bilen min kan sikkert kjøre for deg MEN veldig viktig må ringe på forhånd henger er veldig mye i bruk så ring et par dager på forhånd

97704113 kjører toyota hiace til vanlig jobb bruk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden kan slettes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.