Anbefalte innlegg

Noen som vet om fuel railen fra en 90 modell Passat (Digifant?)

passer på toppen til en 1988 K-Jetronic ?

 

I følge delenummeret så er dyse-innsatsen ikke lik, det siste nummeret er forskjellig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nok bytte dyseinnsatser. Sitter ikke dysene på digifant i toppen? mens på K-jet sitter de vel i innsuget!

 

Men avstanden mellom dysene er like, så railen kan brukes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter i toppen på begge to....

 

Satte en G60 motor i en mk1 gti i vinter og brukte k-ketronic sprutet. dyseinsatsene var forskjellig, nå husker jeg ikke heeeelt hva som var problemet igjen (skål!) men lurer på om gjengene i toppen hadde forskjellig diameter eller no sånn... eller så var det det at jeg ødela gjengene når jeg skulle ta ut innsatsene til dinglefant sprutet som satt som bais i kram snø ;)

 

var vel kanskje forskjellig diameter på selve dysene som gjorde det, eller dubden...

 

lurer på om det går bra å sette el dyser i hulla til k-jet dyser, men ikke omvendt.

 

prøv, så finner du ut, det går iaf på ett vis...

 

i mitt tilfelle endte det iallefall med at jeg dreide av k-jet innsatsene på en smergelskive og limte de inn i G60 toppen :)

sitter der fortsatt, plastisk metall er en fin ting :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat satt G60 dyser i en 8V audi topp. Innsatsene til G60 dysene passer ikke i innsatshull til K-jet, de er for små.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Wilthil

Har akkurat satt G60 dyser i en 8V audi topp. Innsatsene til G60 dysene passer ikke i innsatshull til K-jet, de er for små.

 

det stemmer nok, sikkert derfor jeg slipte ned k-jet innsatsene for å få de til å passe.

 

hva gjorde du? brukte du k-jet insatsene eller limte du inn G60 innsatsene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

limte G60 innsatsene. brukte en spes locktite

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker ofte fint det til en viss grad!! Men skal innroemme at jeg er litt skeptisk til garasjemekk paa f.eks bensin "ting".

Meg og broder hadde en liten happening under overhaling av motoren hannes.........(stikkord : flammer!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.