Nøkking Ved kald motor 1.8T

Anbefalte innlegg

Hei:)

Har et problem ved at bilen nøkker ved lave turtall ved kald motor, problemet forsvinne ved varm motor... Noen gode forslag?

Har skifta temp-føler, N75 ventil, nye plugger, lambdasonde, filter.

Ved varm motor har jeg en liten nøkking ved 2000-2500 omdreininger, men bare ved at jeg så vidt har gassen inne, holder den konstant på 80km/t, forsvinner hvis jeg gir den full gass.. rart problem, men er bare litt nøkking...husker ikke om dette problemet, var der før bilen vart mappa..

Håper på gode forslag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gasspjeld?

Tomgangen kan bakke litt opp og ned, av og til (dette er som regel etter litt hardkjøring), men stabiliserer seg etter 2 sekunder. skifta gassspjeldet etter vi fant ut at det gåent på Es-Tuning, bilen var mye verre før jeg skifta gasspjeldet, kunne bakke opp og ned på turtallet lenge, før det stabiliserte seg, det gasspjeldet jeg satt på var brukt, men vart mye bedre. men tror ikke gasspjeldet er årsaken her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problem. Men har ikke funnet ut hva som feiler bilen. Møller fant ikke ut noe heller :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. Det var rart, ingen fleire som har noe å komme med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1.8T er det to temp følere på denne? eller er det bare en?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.