#1 Skrevet Juni 25, 2008 hei, driver å skal bygge om modtkonsollen min så jeg får plass til 2 din navi har, så og si alt av deler men mangler en plastramme som skal sitte inne i konsollen. det er den sorte plastrammen man ser på bilde. trenger svar fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2008 Denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2008 nei, jeg tror ikke det er den. for når vi sjekket på chassinummeret på bilen så har jeg alt denne rammen. så det kan ikke være den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2008 Det er da vitterlig to støtte"hull" i bakkant av rammen du har? Ergo, du burde kunne mate inn 2stk 1DIN spillere.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2008 ja, jeg er klar over det. ar bare det at når jeg skal sette inn navien nå så er det ikkeno som holder den oppe under. og derfor må man ha denne rammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2008 her er noen flere bilder (lånt fra tråden til Jørn skår) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2008 ingen flere som har noen peiling??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 25, 2008 Såvidt jeg kan se utifra etkaen eksisterer det kun en ramme til midtkonsollen på 3b/bg. Det er del 12 og har det samme delenr et fra start til slutt.. Ikke noen som har modet den du har i bilen tidligere da? Slik at den ikke likner lenger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 25, 2008 mulig. jeg har fått bestilt denne rammen så jeg skal dra å se på den i morgen. men, jeg har mine tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 25, 2008 bare å krysse fingrene da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 25, 2008 Mener alle deler som trengs ligger i linken HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 26, 2008 Ser du har fått delene, var delen rett eller fant dere en annen? Sikkert noen som kommer til å lure på det samme en gang i fremtiden og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 26, 2008 yupp, det stemte at det var den delen. bilde på ETKA stemmer ikke overns med deler så derfor var vi i tvil. når det gjelder ombygging så har jeg laget en veldig oversiklig tråd med alt man trenger. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=125625 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...