#1 Skrevet Juni 25, 2008 Har mye stygge merker samt endel dritt som sitter fast i lakken. Har tenkt å gå over hele bilen med Autoglym Bodyshop 03B Fine Abrasive først, deretter Autoglym Super Resin Polish og så avslutte med Autoglym Ultra Deep Shine. Bruker en Cyclomaskin til dette. Noen tips/tanker før jeg går i gang? Leste en plass at produktene ikke skal støve... Er det slik at jeg bør ha våte pads, og ei sprayflaske med vann for å fukte opp når det begynner å bli tørt? Skal produktene jobbes inn til de er "borte"/gjennomsiktige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2008 Er vel i teorien ingen av disse produktene som er laget for maskin! Men litt produkt på putene og liten sprut med vann gjør susen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2008 Den første er vel for maskin, er jo endel av proffserien til Autoglym.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2008 beklager.. bare antok den var i samme serien som resten! Hadde ikke hørt om den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2008 http://www.krefting.no Sjekket selv først da, for å være sikker;) Men de andre produktene er egentlig ikke beregnet for maskin nei... Men går jo fint å bruke det på en Cyclo kopi, den utvikler jo langt ifra samme varme som roterende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2008 Enig med Bernhard Skal ikke være noe problem med cyclo (bare kjøp orentlif puter) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2008 Enig med Petter.:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2008 Gull, da prøver jeg dette så satser jeg på en skinnende blank bil! Speilene mine er i chrome, levert av Frode Gulbrandsen (tror jeg?) her på forumet. Hva kan jeg bruke til å polere dem? Autosol er kanskje for slipende - er jo bare chromet plast... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2008 Gull, da prøver jeg dette så satser jeg på en skinnende blank bil! Speilene mine er i chrome, levert av Frode Gulbrandsen (tror jeg?) her på forumet. Hva kan jeg bruke til å polere dem? Autosol er kanskje for slipende - er jo bare chromet plast... Vanlig polish bare, Autosol er altfor tøff.. Og legg på Extra Gloss el noe lignende til slutt..... Og hva med å legge på en voks eller sealer tilslutt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...