Passer innpress 45 på Golf 4?

Anbefalte innlegg

Spørsmålet står vel egentlig i topic. Har et par felger med innpress 45 på handa og lurer på om de passer uten å subbe borti alt som er. Felgene er et stykke unna, så jeg vil ikke ha bomtur.

 

Noen med erfaringer??

 

Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde ET43 på Boraen som var senket 35mm det var ikke noe problem.

Sjekk vognkortet ditt og se hva som er min innpress, du har lov til å endre +/- 7,5 pr side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørs vel på bredde det, men du kan jo alltids space ut. Det funker helt fint :) kommer også an på om du har gewinde vil jeg tro. Tror ikke du ønsker å ha et så høyt innpress med tanke på justeringsenheten på senkesettet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde ET43 på Boraen som var senket 35mm det var ikke noe problem.

Sjekk vognkortet ditt og se hva som er min innpress, du har lov til å endre +/- 7,5 pr side.

 

Hadde du store felger da eller? Disse er 18". Det glemte jeg å skrive i førsteposten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor store og brede dem har ha jo en del å si også da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

225/40/18 står på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du store felger da eller? Disse er 18". Det glemte jeg å skrive i førsteposten.

 

6,5x16 med 205/55, originale GTi felger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Nå var det mye å tenke på her. Jeg har ikke gewinde, men det står på ønskelista. Det vil si at jeg ikke burde kjøpe disse felgene i og med at det blir noe dritt senere når jeg monterer gewinde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville gått for ET 35.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Broder hadde 8x18" ET 45 på golfen sin et par timer, etter at han fikk feil fra Sharif for et par år siden. Fikk byttet de i ET 35, og det blei en helt annen bil! Jeg hadde ikke trodd at 10mm skulle ha såå mye å si! Skal du ha ET 45, må space MINST 10mm!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for mange svar. :) Da tror jeg rett og slett jeg driter i de felgene. Er det bedre med ennå mindre innpress enn 35 hvis jeg skal ha på gewinde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 8x18 ET 35 med 8mm spacer fremme og 16mm spacer bak :) da er det heelt ute i kanten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 8x18 ET 35 med 8mm spacer fremme og 16mm spacer bak :) da er det heelt ute i kanten :)

 

Det vil si at du har reell innpress på 27 foran og 19 bak det da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil si at du har reell innpress på 27 foran og 19 bak det da?

 

jepp, men da subber det litt når jeg har senket bilen :) men ser meget bra ut i mine øyne da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo det viktigste. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.