#1 Skrevet Juni 25, 2008 Trenger nye motorfester til min 5 syl AAN motor i Audi S6 95 modell.. Har hørt med Møller F.stad og de har dette men det er orginale fester..Hvor kan jeg få tak i forsterkede motorfester til bilen min?Og noen som vet pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2008 Trenger nye motorfester til min 5 syl AAN motor i Audi S6 95 modell..Har hørt med Møller F.stad og de har dette men det er orginale fester..Hvor kan jeg få tak i forsterkede motorfester til bilen min?Og noen som vet pris? http://www.034motorsport.com Noen hundrelapper for hvert.. Forskjellige utgaver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2008 Kan du/dere sende meg linken til eksakte fester jeg trenger?Er disse forsterkede og bedre enn orginale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2008 Er ikke helt 100% på om disse er de riktige for deg, men de ligner i hvertfall Her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...