#1 Skrevet Juni 25, 2008 Noen som kunne hjulpet meg med delenummer, eller som har en til salgs? mvh A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2008 895 422 065 c kan det stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2008 Mulig... Prøvde å sjekke både Meca og Autohaus, men mulig ingen av disse har det på lager... Får kanskje ringe Møller i morgen. Noen som vet hvor det lønner seg å handle tannstang? A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2008 ... 034 har jo med 2,5 omdreininger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2008 ... 034 har jo med 2,5 omdreininger.. Har du link eller? Hvordan vil det virke i forhold til orginal forresten... A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2008 http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=25_66_67&products_id=817 "The result is a rack and steering response that feel more like an EVO than an Audi, with fast, precise response. A must for any sport related driving. " Har en slik selv, men har desverre ikke fått testet den enda... BOLT ON ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2008 http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=25_66_67&products_id=817 "The result is a rack and steering response that feel more like an EVO than an Audi, with fast, precise response. A must for any sport related driving. " Har en slik selv, men har desverre ikke fått testet den enda... BOLT ON ! Hm, veldig interessant:) Takk for tipset... Burde jo være deilig å kjøre med dette, regner ikke med at det blir for "følsomt".... A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 25, 2008 Jeg bestilte også en short ratio tannstang fra 034. Ventet i 2 uker nå. Var visst 1 måneds leveringstid pga tilgangen ikke var så stor. Sikkert verdt og vente på får jeg håpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2008 Jeg bestilte også en short ratio tannstang fra 034. Ventet i 2 uker nå. Var visst 1 måneds leveringstid pga tilgangen ikke var så stor. Sikkert verdt og vente på får jeg håpe Såpass lang tid ja... Skulle helst hatt den igår jeg da, hehe. Får lete litt rundt bare... A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2013 Vekker opp en urgammel tråd her:) Spørte om pris på tannstang hos moller til rs2 men delen var utgått i 2011:( Eh er det ikke org på rs2 m 2,5omdrininger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 30, 2013 Gammel tråd ja, men er i samme situasjon og skulle hatt ny tannstang med delenr 895 422 065C. Fikk også slengt i trynet i dag av møller at dette var utgått. Er det noen som har erfaring med nevnte tannstang fra 034? Eventuellt andre leverandører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 31, 2013 kjøp herfra: http://m.rexbo.eu/search?q=895422065c 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 4, 2014 Har fått bestillt ny igjennom hansen motorsport. Så at 034 kunne levere med kort rattutslag, men funke bra med orginalt for min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...