#1 Skrevet Juni 25, 2008 Hva slags girkassefester skal jeg bruke til denne kombinasjonen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2008 Hva slags girkassefester skal jeg bruke til denne kombinasjonen? du må nok lage egne fester, da denne kassen er 6 trinns og audi 200 ble vel aldri levert med 6 trinnskasse? 5 og 6 trinns kasser er helt forskjellig utvendig. samme gjelder s2. traverser er også forskjellig på 5 og 6 trinns. mulig du kan sveise om din travers, og da kan du bruke girkassefester fra hvilken som helst 6-trinnskasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2008 du må nok lage egne fester, da denne kassen er 6 trinns og audi 200 ble vel aldri levert med 6 trinnskasse?5 og 6 trinns kasser er helt forskjellig utvendig. samme gjelder s2. traverser er også forskjellig på 5 og 6 trinns. mulig du kan sveise om din travers, og da kan du bruke girkassefester fra hvilken som helst 6-trinnskasse. Stemmer at det er 6trinns, derfor jeg skal bruke den Får prøve å grave fram girkassefester fra V8 4.2 med 6trinns da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2008 V8 med 6-trinns tenker jeg skulle fungere, men jeg garanterer ikke noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2008 V8 med 6-trinns tenker jeg skulle fungere, men jeg garanterer ikke noe.. Da får vi prøve å grave fram et sett sånne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2008 Vel utifra det jeg har klart å leite fra av bilder osv tilsier at V8 festene ikke passer, da det er 3 bolter istedenfor 4 på kassa/festet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2008 Vel utifra det jeg har klart å leite fra av bilder osv tilsier at V8 festene ikke passer, da det er 3 bolter istedenfor 4 på kassa/festet.. derfor er det like greit å lage nye selv som jeg sa;) jeg har 6 trinns i min s2, som var 5 trinns orginalt, visst jeg skulle ha brukt braketter fra s2 6-trinns måtte jeg ha bytta travers også, da denne er ulik. så du finner nok ingen brakketer som passer i din travers. å lage nye selv er ingen hokus pokus heller;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2008 derfor er det like greit å lage nye selv som jeg sa;) jeg har 6 trinns i min s2, som var 5 trinns orginalt, visst jeg skulle ha brukt braketter fra s2 6-trinns måtte jeg ha bytta travers også, da denne er ulik. så du finner nok ingen brakketer som passer i din travers. å lage nye selv er ingen hokus pokus heller;) Ikke noe problem å lage selv, men om det fantes en lettere løsning så gjør man det vettu;) Men da er det bare å lage. Kjenner folk i hue å rævva som jobber på mekanisk verksted og sveiser osv, så skal vel klare å få det til Stål eller alu? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2008 Det er ikke mulig å få til. Uansett hva du gjør vil det ikke la seg løse. Eneste fornuftige løsningen jeg ser på problemet her er at du gir kassa med pedalsett og giroverføringer og alt sammen til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 26, 2008 Det er ikke mulig å få til. Uansett hva du gjør vil det ikke la seg løse. Eneste fornuftige løsningen jeg ser på problemet her er at du gir kassa med pedalsett og giroverføringer og alt sammen til meg Jeg så du hadde skrevet her og VISSTE det var detta du skreiv:p Desverre har jeg bare kassa/mellomaksel og diff, pedalsettet er på høgger'n Giroverføring ligger i Valdres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 26, 2008 Er jeg virkelig så forrutsigende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 26, 2008 Er jeg virkelig så forrutsigende? Akkurat på det der så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 26, 2008 Ikke noe problem å lage selv, men om det fantes en lettere løsning så gjør man det vettu;)Men da er det bare å lage. Kjenner folk i hue å rævva som jobber på mekanisk verksted og sveiser osv, så skal vel klare å få det til Stål eller alu? jeg smidde mine i alu, holder enda;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...