Anbefalte innlegg

Har nå RS4 II kopifelg på min A6 C4. Disse i 19" med 235.35.19 dekker på. Har sinnsykt lyst til å bytte felger til Momo Strike i samme dimm. Noen som har en formening om hvordan disse tar seg ut på denne bilen? Bilen er "kjempemørk lilla" med sort embelmfri grill fra FK Automotive, 50/40 senk, alle emblemer skal bort, nye lykter med sort innmat er bestilt(Lion-Tuning), ellers skal resten av lyktene og bli mørke. Fullt styling kit type seidl replika er og på vei. Disse felgene ser da umåtelig fete ut i katalogen, eller nærmere bestemt siste treffpunkt:p Skal prøve å få tatt noen bilder ac kjerra etterkvart som eg får polert den opp: rolleyes

 

MOMO Strike Black

Som disse;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes ikke c4 kler "moderne" felger. Har du vurdert OZ Opera eller BBS CH?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er nok ikke alene om å mene det. Vet det er mange motstandere av ekstra plast og glassfiber på disse bilene også... Har ikke kikket så mye etter nye felger egentlig. Er litt lei dem jeg har og så kom jeg over disse i en annonse i treffpunkt... Syntes dem så ualminnelig kule ut, men som du sier så er det ikke alle felger som passer alle biler:p Tanken min var at mørke felger på en mørk bil som "goes dark" kansje hadde funka:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får jo BBS CH i svart versjon nå:

BBS%20CH%20black.jpg

 

Så har du jo BBS LM, men de koster vel halvparten av bilens verdi:

LM_DSPK_sm.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var det då.... Har lurt på å bare lakke dem jeg har mørke innvendig og... Tror jeg ender opp med noen felger som få andre har da... Men, når alt det andre er unnagjort så får vi se... Tenker man er drit lei da... Fikk et brev i posten her om dagen som fortalte meg hvor mye jeg hadde tjent i fjor og som antydet at bilen min var verdt 79500,- penger, samt at man kunne legge til kr 15000,- på ferie pengane: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg får tatt noen bilder av min i morgen, sort c4 med momo strike i 18"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gullfint:) Husker du hva du måtte ut med for disse og hvor? Fikk gamlefelgene for 11k med nankang ns II dekker, noe som jeg føler ikke var overpriset for å så det sånn: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gullfint:) Husker du hva du måtte ut med for disse og hvor? Fikk gamlefelgene for 11k med nankang ns II dekker, noe som jeg føler ikke var overpriset for å så det sånn: rolleyes

Pris har jeg ikke sett på enda, men jobber på johs bjerke som driver med dekk og felg, så det blir vel ikke så aller værst sum.

S4010129.JPG

S4010131.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.