#1 Skrevet Juni 25, 2008 Hei.. I nyervervelsen min er jeg begynt å bli plaget med at når jeg slipper opp gassen nykker det i bilen:confused: Nykker kun når gassen slippes kjapt.. Kjenner ingen ting på tomgang eller når gassen slippes rolig og gradvis eller når jeg er kjapt inne me clutchen..:klø : Noen som vet hva grunnen til dette kan være? Selv er jeg helt grønn på VAG motorer. På forhånd takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2008 Har du quattro? Tror dette er et quattro-fenomen.. Min har det såfall, og de fleste quattro jeg har prøvd utenom automatgir og S4 2,7.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2008 Nei, er en fremtrekker...:\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2008 Kan være dårlige motorfester du merker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2008 Hei! Problemet er typisk for såvel quattro som framhjulstrekk. Sjekk om motorfestene er ok/ikke lekker olje. Helt ærlig, jeg tror problemet ligger inne i girkassen/diffen i form av slark/dødgang! Lykke til med en forhåpentligvis snarlig løsning! NB! Jeg fraråder deg å oppsøke Møller. Besøk heller noen girkassespesialister som Norsk Bildelesenter(de fikser girkasser.) Eller helst et Audi-verksted i Tyskland (Audi Zentrum.) De gjør nok alt for å hjelpe en nordmann med en tysk bil i nød 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2008 takk for hurtige svar... skal se på tingene, å komme tilbake når verkstedet har stilt diagnose;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 11, 2008 Glemte vist helt av denne tråden jeg:/ Fikk sjekket motorfestene, og de så ok ut.. Var innom et merkeverksted for ikke sp lenge siden, og de tvilte på at det var girkassen i og med at jeg har manuelkasse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 11, 2008 Kan være så mangt.. Slakk i girkasse, slakk i drivknuter, motorfester (selv om de "ser" bra ut) Men som sagt, er vanskelig å stille noen diagnose uten å fysisk prøve bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...