Blanke eller hvite blinklyspærer.

Anbefalte innlegg

Blanke blinklyspærer til Touran, noen som har gode forslag om type og hvor man får dem? Ute etter noen som er hvite eller blanke, og lyser orange når de får spenning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen med gode tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Osram diadem, selges på bilxtra og mekonomen. Disse er sølvfargede...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Osram diadem, selges på bilxtra og mekonomen. Disse er sølvfargede...

Pris Osram Diadem ca 200 kr/stk. Vanlig Osram oransje pære 20 kr/stk.

Sto der selv, men fant ut jeg får tåle speilegget. Det koster å ha god stil.. : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Osram Diadem er blåaktige, ikke sølv. Du vil ha Philips Silvervision, disse er krom. Alternativt, gniermetoden som jeg bruker selv: oransje pærer med et veldig tynt lag sølv spray over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller bare blanke pærer rundt hele: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mobilsentrum har også vanligvis hatt slike blanke til godt under hundrelappen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller så kjøper man vanlig pærer å sølv lakk og legger på et tynt lag med lakk på pærene. fungere utmerket

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at slike pærer blir solgt under tilbud kategorien nå til 135 kr settet, om dette er "ordentlige" pærer eller slike jeg har bestilt fra tyskland skrives ikke men dem er da kliss like å se på. (med crom på). Om det koster 200kr pr stk for Osram så hadde nok jeg og vert i tvil... Blir 400 penger det for et par og når man kan importere noen som gjør samme jobben for 33.45 inkl mva for et par (pluss frakt) så kan jeg saktans bytte pære litt oftere.... Bestillte crom sideblinkers med det samme og, disse var nærmere 50lappen for paret... Det blir jo faktisk billigere enn å kjøpe blanke + lakk....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.