Bergen: RoadShow 7. juli 2008, hos BO Racing på Askøy

Anbefalte innlegg

Hvor blir RoadShowet i Bergen holdt? Ut fra hovedsiden ser jeg at dette blir 7. juli.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer snart info om denne saken.

 

THOmaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer snart info om denne saken.

 

THOmaz

 

Takker sjef. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

artikkel med info har kommet opp, men hvor er det BO racing skal åpne nytt lokale da? ingen adresse å få?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan svare her:

Børge Olsen har flyttet sine lokaler fra Kleppestø(Askøy) v/Esso til Juvikflaten ved Lidl (nå Rema 1000 (Puh!)

Det var ihvertfall det han sa sist gang jeg ramlet borti han, de gamle lokalene er tømt, men det står enda mange biler utenfor.

Så tror det blir jobbet over-over-overtid for å få ting på plass til nyåpning.

 

Kort veibeskrivelse:

Man kjører rett frem når man kommer over askøybroen, gjennom tunnellen og videre i 70 sonen mot Ravnanger.

Etter ca 3 minutters kjøring vil Rema ligge på venstre side, vi svinger inn her og tar deretter første til venstre igjen.

Her ligger det mange påbyggende industribygg, hvorav Børge Olsen's nye lokaler ligger.

 

Skal prøve å få tak på adressen, hvis noen vil føle behovet for å klø inn nøyaktig adresse på sin GPS.

 

Mvh. Christer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forklaringen stemmer godt. Det er enkelt å finne; kjør over broen og følg veien rett frem gjennom tunell og langs et vann på høyre hånd. I bunn av en nedoverbakke med overgang til 60-sone (pass på, mye bjørn i skogen her) tar du av til venstre inn til Rema (ex Lidl) 50m rett frem og så venstre inn til Rema. Du ser da et stort nybygg uten fasade, og bakenfor dette ligger BO Racing. Total kjørelengde fra Askøybroen kanskje 4-5 min.

 

Typisk at roadshow passerer rett i nabolaget mens jeg er på jobb i Oslo : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sett Bjørn her ungdom?

Farligste strøket..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som har tenkt seg her eller? Har et lite håp om at S6'en er på veien til da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar turen innom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med jeg kommer en liten tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satser på å komme en tur jeg også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau, får gratulere Lars så mye med tur til Ringen da! (svin);):P

 

 

 

For øvrig ikke så imponerende oppmøte fra Bergen Lokallag... Kunne godt vært fler som gadd stikke innom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For øvrig ikke så imponerende oppmøte fra Bergen Lokallag... Kunne godt vært fler som gadd stikke innom.

 

Ja ,oppmøte var skuffende dårlig syns eg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært flere fra lokallaget ja, men så e det jo ferie og greier då som spiller inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde kommet hadde jeg husket at dette var i dag. Ikke enkelt å huske alt og litt av en dag det var på og da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg da var ikke overvbefolket der, men noen er bedre enn ingen:)

Her er noen få bilder for de som ikke var der:

DSC00346.jpg

DSC00347.jpg

DSC00348.jpg

DSC00349.jpg

DSC00350.jpg

DSC00351.jpg

DSC00353.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja, bra med bilder:)

Den var den sølvfargede A4'en som ble kåret til Bergens Peneste bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau, får gratulere Lars så mye med tur til Ringen da! (svin);):P

 

 

 

For øvrig ikke så imponerende oppmøte fra Bergen Lokallag... Kunne godt vært fler som gadd stikke innom.

 

 

Takker : smil :: smil :

Skal sende kort:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes dette oplegget her ikke var så veldig imponerende at det gjorde noe, jeg kom ikke siden jeg var på jobb. Som sikkert mangen andre også var! Hadde lyst å komme, men når det er på Askøy midt på dagen en mandag lot det seg bare ikke gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på jobb jeg og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.