#1 Skrevet Juni 26, 2008 Hvor blir RoadShowet i Bergen holdt? Ut fra hovedsiden ser jeg at dette blir 7. juli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2008 Kommer snart info om denne saken. THOmaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2008 Kommer snart info om denne saken. THOmaz Takker sjef. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2008 artikkel med info har kommet opp, men hvor er det BO racing skal åpne nytt lokale da? ingen adresse å få? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2008 artikkel med info har kommet opp, men hvor er det BO racing skal åpne nytt lokale da? ingen adresse å få? Ja, ser artikkelen her: http://www.vwaudi-club.no/?s=viewarticle&article=200 Men vet ikke hvor det er eg heller. Fant ikke noe på http://www.boracing.no heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2008 Kan svare her: Børge Olsen har flyttet sine lokaler fra Kleppestø(Askøy) v/Esso til Juvikflaten ved Lidl (nå Rema 1000 (Puh!) Det var ihvertfall det han sa sist gang jeg ramlet borti han, de gamle lokalene er tømt, men det står enda mange biler utenfor. Så tror det blir jobbet over-over-overtid for å få ting på plass til nyåpning. Kort veibeskrivelse: Man kjører rett frem når man kommer over askøybroen, gjennom tunnellen og videre i 70 sonen mot Ravnanger. Etter ca 3 minutters kjøring vil Rema ligge på venstre side, vi svinger inn her og tar deretter første til venstre igjen. Her ligger det mange påbyggende industribygg, hvorav Børge Olsen's nye lokaler ligger. Skal prøve å få tak på adressen, hvis noen vil føle behovet for å klø inn nøyaktig adresse på sin GPS. Mvh. Christer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2008 Forklaringen stemmer godt. Det er enkelt å finne; kjør over broen og følg veien rett frem gjennom tunell og langs et vann på høyre hånd. I bunn av en nedoverbakke med overgang til 60-sone (pass på, mye bjørn i skogen her) tar du av til venstre inn til Rema (ex Lidl) 50m rett frem og så venstre inn til Rema. Du ser da et stort nybygg uten fasade, og bakenfor dette ligger BO Racing. Total kjørelengde fra Askøybroen kanskje 4-5 min. Typisk at roadshow passerer rett i nabolaget mens jeg er på jobb i Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2008 Har du sett Bjørn her ungdom? Farligste strøket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2008 Mange som har tenkt seg her eller? Har et lite håp om at S6'en er på veien til da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 4, 2008 Tar turen innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 6, 2008 regner med jeg kommer en liten tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 6, 2008 satser på å komme en tur jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 7, 2008 Jau, får gratulere Lars så mye med tur til Ringen da! (svin) For øvrig ikke så imponerende oppmøte fra Bergen Lokallag... Kunne godt vært fler som gadd stikke innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 7, 2008 For øvrig ikke så imponerende oppmøte fra Bergen Lokallag... Kunne godt vært fler som gadd stikke innom. Ja ,oppmøte var skuffende dårlig syns eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 7, 2008 Kunne vært flere fra lokallaget ja, men så e det jo ferie og greier då som spiller inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 7, 2008 Jeg hadde kommet hadde jeg husket at dette var i dag. Ikke enkelt å huske alt og litt av en dag det var på og da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 7, 2008 Jeg da var ikke overvbefolket der, men noen er bedre enn ingen:) Her er noen få bilder for de som ikke var der: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 8, 2008 Se her ja, bra med bilder:) Den var den sølvfargede A4'en som ble kåret til Bergens Peneste bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 8, 2008 Jau, får gratulere Lars så mye med tur til Ringen da! (svin) For øvrig ikke så imponerende oppmøte fra Bergen Lokallag... Kunne godt vært fler som gadd stikke innom. Takker : smil : Skal sende kort:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 8, 2008 Syntes dette oplegget her ikke var så veldig imponerende at det gjorde noe, jeg kom ikke siden jeg var på jobb. Som sikkert mangen andre også var! Hadde lyst å komme, men når det er på Askøy midt på dagen en mandag lot det seg bare ikke gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 9, 2008 Var på jobb jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...