#1 Skrevet Juni 26, 2008 (endret) Mistenker at pumpa begynner å bli sliten, så hørte på pris på denne hos den lokale vw-forhandlern her.. Fikk en pris på 10000,- + moms Er det lik pumpe på disse som på AEB-motorene? Finnes det andre bolt-onpumper som kan passe? Edit: har funnet denne: http://www.turbofun.no/product/432026/_Audi_vw_1.8T_fuel_pump_upgrade.html Passer den rett neddi der den orginale sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2008 Mistenker at pumpa begynner å bli sliten, så hørte på pris på denne hos den lokale vw-forhandlern her..Fikk en pris på 10000,- + moms Er det lik pumpe på disse som på AEB-motorene? Finnes det andre bolt-onpumper som kan passe? Edit: har funnet denne: http://www.turbofun.no/product/432026/_Audi_vw_1.8T_fuel_pump_upgrade.html Passer den rett neddi der den orginale sitter? Hehe..rart den var så dyr hos møller. Pumpe til AWT motor her jeg jobber (meca) koster den veiledene med moms 2067,50,- Sjekk catalog.meca.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2008 Da har du fått feil pris, kanskje det var inkl arbeid og en kaffepause..? Koster 3800,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2008 Såpass! Spørs om dem ikke tok med det som var av arbeid og pauser da ja.. Men det sa dem heller ikke noe om så.. Men takk takk dere! Får ringe å smelle litt tilbake til dem i morgen igjen da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2008 Tar opp denne litt igjen jeg, da Meca ikke klarte å skaffe meg pumpe før til uti September! Mekonomen skulle ha det dobbelte av hva Meca skulla ha igjen.. Så da lurer jeg på om jeg bare kan kjøpe denne å slenge den rett neddi uten noen form for mods? http://www.turbofun.no/product/432026/_Audi_vw_1.8T_fuel_pump_upgrade.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2008 HJELP!!!!!!! Trenger fortsatt pumpe jeg. Noen av dere som jobber i Meca/mekonomen her som klarer å sjekke om dere kan skaffe dette til meg? De jeg har hørt med har seriøst problem med dette.. Har venta på turbofun sin i over 2 mnd nå.. Etter mye purring fikk jeg idag svar om at dette klarte dem ikke gitt!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2008 jeg blir så klar og lei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2008 jeg blir så klar og lei.. haha er håpløst as.. håper dem klarer å få noe mere fornuftig svar på meca og møller i mårra så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 22, 2008 hvertfall ikke noe fornuftig å få ut av de på TURBOSHIT.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 23, 2008 Møller har jo.. Hvis det haster så fælt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 23, 2008 Møller har jo.. Hvis det haster så fælt? Står lengre oppe her fine priser fra dem som du har skrevet ja, men når jeg ringer dem sjæl så får jeg pris på 10k + moms hver jævla gang jeg... og når jeg da ser at meca og mekonmen klarer det til under halve.. så må det da finnes en løsning.. bortsett fra at dem heller ikke klarer å skaffe det fordi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 23, 2008 har du fått noe delenr noen gang? Sliter med å finne det, så jeg får sjekka andre biler/merker som bruker samme pumpe. Trenger modell på bilen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 23, 2008 har du fått noe delenr noen gang? Sliter med å finne det, så jeg får sjekka andre biler/merker som bruker samme pumpe.Trenger modell på bilen også. Skal sjekke det opp i mårra, skal ha delenr liggende! Er en 2001 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...