#1 Skrevet Juni 26, 2008 var ute og test kjørte etter montering av orginal turbo og chip(skulle på kontroll på biltilsynet) funket helt fint imens jeg kjørte,normale temperaturer på vann og olje, ingenting som tydet på noe galt. MEN så i morges når jeg skulle på kontroll så ville ikke motoren gå i rundt!! har strøm og innslag på starteren, men motoren vil ikke gå i rundt. har sjekket oljen om det er spon eller noe sånt men ingenting, har også prøv og få motoren irundt med å trille bilen forover og bakover uten og få løstnet motoren, har tatt ut pluggene og prøvd og få irundt motoren men uten hell... så det jeg lurer på om det er noen der ute som har noen formening om hva dette kan være???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2008 Vann i sylinderne som blokkerer stempel og veiv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2008 nope, så ingenting når jeg tok ut pluggene og lyste nedi. helt tørt på stemplene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2008 off topic, men hvordan kan vann blokkere stemplene? om det ikke har rustet fast da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2008 off topic, men hvordan kan vann blokkere stemplene? om det ikke har rustet fast da? luft kan komprimeres, det kan ikke vann, så vis det er vann mellom stempel og topp så vil ikke stemplene gå opp og ned, dette kan sje vis toppakningen er gått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2008 har tatt av registerreima og det kan virke som at veiv\stempel sitter fast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2008 Får du turnet/sveivet rundt motoren om noen holder clutchen inne? Kan det være noe i clutch eller girkasse som har kilt seg fast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 27, 2008 hmm, dette skal jeg prøve på etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 27, 2008 noen som har flere tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 28, 2008 Er ikke startern som har kilt seg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 28, 2008 Er ikke startern som har kilt seg da? hmm, skeptisk, hører det blir innslag på starteren men ikke mere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 28, 2008 Bare klikk klikk? Men du fikk ikke turna motoren ved å dytte bilen igang heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 28, 2008 Bare klikk klikk? Men du fikk ikke turna motoren ved å dytte bilen igang heller? blir et klikk så er det ikke mere, helt til jeg vrir nøkkelen igjenn da. nei sto dønn fast... prøvde både forover og bakover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 1, 2008 Funnet ut noe mer her da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...