Problemer med Sentralås...A4 B5

Anbefalte innlegg

Hadde igår inne bilen til soting, da hadde di av dørtrekkene osv.Hentet bilen å alt virket ok. Kjørte hjem å låste bilen, alt så ut til å funke da. Når jeg skulle kjøre ut igjen et par timer senere virket ikke sentralåsen så jeg måtte låse opp med nøkkeln. sentralåsknappen i bilen funker av å til, men det er kun førerdøra som blir åpnet. fikk opp alle dørere en eller 2 ganger så ble det stop. Har sjekket at sikkringene til sentralåsen funker. Nå er også markeringslysene på bilen sluttet å blike :S

Hadde bilden inne til di som utførte sotinga idag å di hadde oppe dørtrekkene osv å di mener på at det ikke er dette som er problemet å mener at det er pumpen. Da jeg ikke kommer til pumpen lurer jeg på om noen har vært borti dette?

Å kan jeg kreve at dette blir fikset av firmaet om det viser seg at di har ødelagt noe?

Takker for svar.

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.