#1 Skrevet Juni 26, 2008 Lillesøsteren til en kamerat eier en Golf 3 1.4, 1995 modell. Kameraten min har da selvfølgelig fått jobben med enkle serviceting, og spør da meg om råd... Clutchen på denne Golfen tar helt nede i gulvet, og det er litt tungvint å kjøre med, sies det. Kan vaieren på denne justeres, eller er det automatisk justering slik som på 1.8-literen? Jeg husker nemlig fra Ventoen min mor eide, at det var automatisk justring på Ventoen, men vaieren på denne Golfen ser anderledes ut. Haynes-boka har jeg lånt vekk, og elsa har ingenting om verken clutch eller gir, merkelig nok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2008 Lillesøsteren til en kamerat eier en Golf 3 1.4, 1995 modell. Kameraten min har da selvfølgelig fått jobben med enkle serviceting, og spør da meg om råd... Clutchen på denne Golfen tar helt nede i gulvet, og det er litt tungvint å kjøre med, sies det. Kan vaieren på denne justeres, eller er det automatisk justering slik som på 1.8-literen? Jeg husker nemlig fra Ventoen min mor eide, at det var automatisk justring på Ventoen, men vaieren på denne Golfen ser anderledes ut. Haynes-boka har jeg lånt vekk, og elsa har ingenting om verken clutch eller gir, merkelig nok? skift språk på elsa til engelsk evt. tysk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2008 Polo motoren dette ja? Er ganske sikker på at det er automatisk stramming ja, så da kan det være nok å bytte vaier: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2008 skift språk på elsa til engelsk evt. tysk Står på engelsk allerede. Skal prøve å skifte til tysk og se om noe dukker opp. Polo motoren dette ja?Er ganske sikker på at det er automatisk stramming ja, så da kan det være nok å bytte vaier Ja, det er den lille motoren. Jeg ville tro at det var snakk om automatisk stramming, men vaieren så totalt anderledes ut i forhold til 1.8 ventoen som min mor eide tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...