Anbefalte innlegg

Er det noen her som har prøvd Wolfgang sine produkter? Jeg vurdere å prøve noen produkter fra de. Tenkte spesielt på Wolfgang Total Swirl Remover 3.0.

Det er vel ikke noe problem å bruke MG 80 etter Wolfgang Total Swirl Remover 3.0?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Total Swirl Remover har blitt laget med hjelp fra Menzerna, så dette er mest sannsynlig gode greier! MEN! Jeg tror at denne inneholder noe fyllere. Så hvis du polerer over med MG 80 vil du jo fjerne disse.

 

Av egen erfaring er jeg meget fornøyd med Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, da få jeg se hva jeg kjøper. Kanskje jeg bare skal prøve en av de ny lakkrensene til MG (95 eller 105) heller siden alt annet jeg har er MG, men hadde jo vært morro å prøvd noe nytt også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes Mg 105 er dritbra:-)

Den og ullpad er helt suveren kombo:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg nok bestille meg en sånn:) Har brukt 85 fram til nå, men er ikke 100% (kun 90%:))fornøyd med den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes Mg 105 er dritbra:-)

Den og ullpad er helt suveren kombo:-)

 

Dette er komboen..?? MG105

 

Istedenfor og eks bruke MG 85 og MG82, som jeg synes fungerer veldig bra!

Men ullpad?? på lakk? Bruker det på båten, men ikke vurdert den på bilen

 

Bruker rød 6" pute, roterende på MG85

Og Cyclo med grønne med MG82...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er komboen..?? MG105

 

Istedenfor og eks bruke MG 85 og MG82, som jeg synes fungerer veldig bra!

Men ullpad?? på lakk? Bruker det på båten, men ikke vurdert den på bilen

 

Bruker rød 6" pute, roterende på MG85

Og Cyclo med grønne med MG82...

 

Jepp, ullpad er helt supert, cutter bra, og utvikler lite varme.. Ullpaden fra Megs som heter W-4000 er fin å bruke: rock :

Har brukt MG 105 og ullpad på flere biler og fått knall resultat, etterfulgt av MG 80 på gul Megs pute og sealer tilslutt på beige pute eller voks...

Har MG 16 liggende, men ikke prøvd den enda..

 

MG 85 er fin på lakk fra japser o.l, men på tyskerlakk er MG 105 bra... Kan bli litt tørr, men det er bare å fukte med vann på en spruteflaske...

 

Bruker roterende på alt jeg, Makita 9227CB.. Helt super maskin, bare litt tung...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.