#1 Skrevet Juni 26, 2008 Lurte på om det er noen som vet om topppakningen til en 1,9 tdi passer til en 1,8 bensin motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2008 det skal vel godt gjøres.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2009 hva er grunnen til at dette ikke lar seg gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2009 Joda, den passer. Hvis du er ute etter toppakning ått 1.8 8v turbo kan du bruke fra 1.9tdi med motorkode 1Z f.eks, er å fåes i 3 forskjellige tykkelser mener jeg og huske. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg gått for G60 pakning, dette er også stålpakning som tåler juling!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2009 flott..takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...