#1 Skrevet Juni 26, 2008 hehe har sett meg blind tror jeg oppi motorrommet. Hvor finner jeg denne ? Da enn skal prøve å skifte denne. bilde /tegning hadde vært topp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2008 hehe har sett meg blind tror jeg oppi motorrommet. Hvor finner jeg denne ? Da enn skal prøve å skifte denne. bilde /tegning hadde vært topp Sitter på gummislangen mellom LMM og turbo. Litt på undersiden mener jeg å huske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2008 Ledningen som går til N75 ventilen har 2 poler og kommer fra samme ledningsnett som luftmassemålern. Så det er bare å følge ledningene så finner du den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2008 Jepp, eller følg den grå tynne slangen fra wastegaten! Pass på å sette den rett vei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2008 fant den takker og bukker . Var litt trangt , men tok ut luftfilter klumpen å da fikk det fint . satte den samme veien som den gamle stod. bilen gitt som normalt etterpå også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...