#1 Skrevet Juni 27, 2008 Gjelder Audi min 80 B4 som jeg har tatt vekk k-jet på. batteriet er også fjernet, og da skulle jo bensinrørene vært kortere pga. de ligger under batterikassen. Noen som har forslag til flenseverktøy eller presskoblinger av noe slag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2008 Biltema har flensekit, samme som man mekker bremserørnipler med... Men er dette stålrør og ikke kobber er det et hellsikken å få de kon'ene til å bli tett. Evt går jo en 8mm drivstoffslange fint utenpå disse rørene så kan jo kappe de og sette på etpar slangeklemmer pr rør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2008 kan selvfølgelig sette på gummislanger med klemme, men tenkte liksom å gjøre det litt "ordentlig"... Tror det er stålrør, men hva biltema har hjelper meg ikke stort uansett her oppe i nord.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2008 Eller rive vekk de gamle rørene og kjøpe stålomspunnede fleksible slanger fra Tess som du får de til å presse koblinger på. Gjorde det på min. Kom på ca 6 hundre. Brukte forresten sånne stålgreier med gummi på for å feste slangene i de originale festepunktene under bilen. Det vart krute godt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2008 snittring koblinger går også greit å bruke, tess, hydroscan osv... om ikke er jo dette en fin mulighet. summit racing, alt av stålomspunne, slanger alu bensinrør, fittings osv til gode priser. http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=EAR%2D165056ERL&N=700+4294924496+4294839052+4294847275+4294841768+115&autoview=sku 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2008 kommer vel kanskje til å bruke noe snittringkoblinger. har ikke riktig satt meg inn i disse AN greiene enda, men de funker kanskje ikke på stålrør uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 28, 2008 kommer vel kanskje til å bruke noe snittringkoblinger. har ikke riktig satt meg inn i disse AN greiene enda, men de funker kanskje ikke på stålrør uansett.. Snittringskoblinger fås i andre gjenge/kon-typer enn AN også, feks Swagelock som Tess/Hydroscand selger er mye samme, med mange muligheter for å komme over til det du skal koble deg på til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2009 Dette er vel en litt gammel tråd! men fuker disse snittring koblingene på stål bensin rør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 11, 2009 Dette er vel en litt gammel tråd! men fuker disse snittring koblingene på stål bensin rør? Funker utmerket;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 11, 2009 høres bra ut Du husker ikke tilfeldig vis hvor store org bensinrør det er på s2? hvor mye hk holder org rør til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 11, 2010 Bumper denne opp en tur da jeg har ett spørsmål Hvor store er bensinrørene på s2? og hvor mange inch er disse? vil 5/18inch passe på de ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...