Anbefalte innlegg

Er det fremdeles noe som heter velkomspakke her i klubben? Har fått medlemskortet men ikke noe mer, er et ferskt medlem som kunne tenke seg et klubbmerke å ha på Audi`n...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer du enten innom klubbtreff på peppes den første torsdagen i mnd, eller tar en tur innom meg.

 

Hilsen

Lokallagsledern..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får være den første til å ønske deg velkommen til lokallaget! :D

Håper å se deg på treffene våre fremover, mye hyggeligere å ha et fjes å koble til innleggene!

Har du lyst, kan du legge inn en liten presentasjon av deg/bilen under medlemsdelen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok... Kjekt å vite :)

Er nytt medlem jeg også, men jeg har ikke fått noe som helst ennå.....Skal sies at jeg tidligere har vært medlem da jeg raset rundt i en S2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, jeg og skulle hatt de merkene, kanke noen bare klistre noen på 200'n når dere ser den parkert? :P

Jeg må få lura meg innom et a disse treffa engang, men er alltid så j*.. opptatt med noe.. Torsdager er bad day.

Er ikke no plass folka møtes sånn når man er ute og kjører i helgene, eller kveldstid a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se post nr #2 i denne tråden

 

B.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, har fått det med meg, men jeg er så treg.. I det siste har jeg enten liggi under bilen, eller inni den, og nå er det tre uker ferie..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, det er nytt treff på torsdag og som det står i post nr 2 er det fullt mulig å hente det her hos meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har og lyst på klubbmerke, så hvis noen fra klubben har merke og har lyst til å ta seg en tur på installbay på kilen, så er det bare å stikke innom :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller du kan gjøre som post #2 i denne tråden, eller du kan møte opp på gocart banen i andebu førstkommende tirsdag, eller slå følge med lokallaget til rudskogen 15-17 august.. Mange muligheter, velkommen i klubben forresten, er vel din bil jeg har sett på bakkenteigen sist skoleår..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok min bil du har sett ja.. ang treff så er det for mange andre jeg skal på, så har liksom ikke tia til fler.. drar bare på sånne treff me bilstereo konker da jeg er under gjennomsnittet bilinteressert ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.